۲ تیم پزشکی بسیج جامعه پزشکی به منطقه محروم خرم‌آباد اعزام شد+ تصاویر

۲ تیم پزشکی بسیج جامعه پزشکی به منطقه محروم خرم‌آباد اعزام شد+ تصاویر
شناسه خبـر : ۴۵۹۸۰ سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸

گروه استان‌ها- مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: به مناسبت هفته بسیج دو تیم پزشکی جهادی بسیج جامعه پزشکی به منطقه محروم خرم‌آباد اعزام شد.

- اخبار استانها -

سرهنگ عبدالوحید ملک آرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد اظهار داشت: در چهارمین روز از هفته مبارک بسیج، به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان و کانون‌های بسیج جامعه پزشکی بیمارستان شهدای عشایر و ستاد دانشگاه علوم پزشکی استان دو تیم بهداشتی و درمانی بسیج جامعه پزشکی  لرستان برای ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی به منطقه نیمه برخوردار فلک الدین خرم‌آباد اعزام شدند.

وی افزود: با اشاره به گسترش شیوع ویروس کرونا ویزیت همراه با دارو  رایگان، تب سنجی و مشاوره  توسط کارشناسان مربوطه  ‏به صورت خانه به خانه به اهالی منطقه ارائه شد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان عنوان کرد: در این اعزام که به صورت خانه به خانه  انجام گرفت به اهالی منطقه خدمات بهداشتی و درمانی  ارائه شد به و بیش از 200 نفر شامل 50 خانوار خدمات درمانی و بهداشتی به صورت رایگان انجام گرفت.

وی با بیان اینکه چهارمین روز از هفته بسیج بنام کمک مومنانه تعریف شده است گفت:  پک‌های بهداشتی توسط خیرین بسیج جامعه پزشکی بین خانواده‌ها  توزیع شد و بیمارانی که  نیاز به خدمات تخصصی بیشتر داشتند با هماهنگی های لازم  با رئیس بیمارستان شهدای عشایر به صورت رایگان ارجاع داده شدند.

 انتهای پیام/642

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir