آغاز ثبت‌نام مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا در لرستان

آغاز ثبت‌نام مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا در لرستان
شناسه خبـر : ۴۵۹۷۱ سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲

خرم‌آباد- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از آغاز ثبت‌نام مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی آشتاب امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه متقاضیان دریافت مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا می‌توانند از امروز ۴ آذر ماه ثبت‌نام کنند، اظهار داشت: برای ثبت‌نام باید سرپرست خانوار کد ملی خود را از طریق سیم‌کارتی که به نام خودش است، به سر شماره ۶۳۶۹ بفرستد.

وی، افزود: همه سرپرستان خانواری که یارانه معیشتی می‌گیرند می‌توانند متقاضی این وام باشند و کد ملی خود را ارسال کنند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام از امروز آغاز شده است و تا سه‌شنبه ۱۱ آذر ماه به‌مدت یک هفته ادامه دارد، تصریح کرد: پس از پایان مهلت ارسال پیامک توسط سرپرست خانوارها، اطلاعات خانوارها از تاریخ ۱۲ آذر تا ۱۹ آذر ماه مورد پایش قرار گرفته و در هفته سوم تا تاریخ ۲۷ آذر به پیامک‌های دریافتی مشمول با سرشماره v.refah پاسخ داده می‌شود.

آشتاب، بیان داشت: افراد دارای درآمد ثابت از جمله کارمندان دولت، شرکت‌های دولتی یا نهادها عمومی غیردولتی، بازنشستگان، بیمه پرداز سازمان تأمین اجتماعی یا سایر صندوق‌های بازنشستگی شامل این طرح نمی‌شوند.

وی، به پرداخت کمک بلاعوض یک میلیون ریالی به اعضای خانوارها اشاره کرد و افزود: خانوارهای مشمول دریافت یارانه کمک معیشتی که منبع درآمدی ثابت ماهیانه ندارند و در مرحله قبل متقاضی تسهیلات کرونایی بوده‌اند نیز کمک بلاعوض ماهانه مبلغ یک میلیون ریال به ازای هر یک از اعضای خانوار از آذرماه تا پایان سال جاری به مدت چهار ماه، به سرپرست خانوار پرداخت می‌شود.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان، تاکید کرد: هرگونه اطلاع رسانی در این خصوص از طریق روابط عمومی این اداره کل و وزارت متبوع انجام می‌شود، لذا هم استانی‌های محترم با توجه به شرایط خاص، محدودیت‌های اعمال شده و ضرورت رعایت دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا از مراجعه حضوری به این اداره کل و سایر سازمان‌ها و ادارات شهرستانی خودداری کنند.

 

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir