کارگاه ساخت تجهیزات تولید ماسک در بروجرد به بهره‌برداری رسید

کارگاه ساخت تجهیزات تولید ماسک در بروجرد به بهره‌برداری رسید
شناسه خبـر : ۴۵۹۰۹ سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴

بروجرد - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: یک کارگاه ساخت ماشین آلات و تجهیزات تولید ماسک در این شهرستان به بهره برداری رسید.

حمید آزادبخت روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این شرکت با همت و تلاش شبانه روزی اکیپ فوق حرفه ای به منظور جلوگیری از کمبود ماسک اقدام به ساخت دستگاهای تولید ماسک سه لایه بهداشتی، n۹۵، دستگاهای کش زن اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و دستی اقدام کرده است.
وی اظهار داشت: تجهیزات ساخته شده در این کارگاه علاوه بر بازار ایران به کشورهای عراق و افغانستان صادر می‌شود.
وی بیان کرد: تاکنون ۴۰۰ دستگاه تولید ماسک در این کارگاه ساخته شده که هر دستگاه به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.
آزادبخت اضافه کرد: تجهیزات ساخته شده در این کارگاه روزانه حدود ۲۰۰ هزار عدد ماسک تولید می کند که در روزهای سخت کرونایی و نیاز مردم به ماسک خدمتی بزرگ به جامعه است.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد ادامه داد: همچنین دستگاه ژنراتور با توان بالا ۶ کیلووات و دستگاه کش زن تمام برقی بدون نیاز به پمپ باد را تولید می‌کند.
آزادبخت افزود: شرکت الکترو فراز رابین سال ۱۳۹۵ در زمینه ساخت و طراحی بردهای الکترونیکی صنعتی تاسیس و سال ۹۷ با بیش از ۵۰ پروژه صنعتی موفق به کسب رتبه دانش بنیانی از معاونت علمی پژوهشی ریاست جمهوری گردید.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: شهرستان بروجرد در مبارزه با ویروس کرونا در کشور پیشتاز بوده و  سالانه چهار میلیون واحد انواع محلول و ژل ضدعفونی کننده دست و سطوح و روزانه بیش از ۳۵۰هزار عدد ماسک بهداشتی و استاندارد در این شهرستان تولید می‌شود.
آزادبخت بیان کرد: با شیوع انتشار ویروس کرونا خط تولید هفت واحد صنعتی و کارگاهی این شهرستان در راستای مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان تغییر کرد.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir