اصناف متخلف دلفان پلمب شدند

اصناف متخلف دلفان پلمب شدند
شناسه خبـر : ۴۳۳۱۴ چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶

 ۲۵ واحد صنفی و هفت باشگاه متخلف از شیوه‌نامه های ستاد مدیریت کرونا طی هفته جاری در شهرستان دلفان شناسایی و پلمب شدند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دلفانگفت: پرونده ۲۵ واحد صنفی متخلف این شهرستان به دلیل نقض مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا مبنی بر ممنوعیت فعالیت پس از ساعت ۱۸، به دستگاه های نظارتی ارسال شده است.

رضا رضایی افزود: براساس مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا تمام واحدهای صنفی شهرهای استان به جز تامین کنندگان مایحتاج عمومی، فروشگاه های زنجیره ای و مراکز بهداشتی و درمانی تنها تا ساعت ۱۸ حق فعالیت دارند.

وی اظهار داشت: گشت های سه گانه بازرسی و نظارت، مراکز بهداشت و نیروی انتظامی همه روزه در سطح شهرستان حضور دارند و نسبت به شناسایی و برخورد با واحدهای صنفی متخلف اقدام می کنند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دلفان افزود: رعایت شیوه های بهداشتی در فروشگاه‌های موادغذایی و نانوایی ها نیز بسیار مهم است و در اولویت بازرسی ها قرار دارد.

۶ هزار واحد صنفی شهرستان دلفان زیر نظر ۱۲ اتحادیه فعالیت دارند.

هفت باشگاه ورزشی دلفان پلمب شد

رییس اداره ورزش و جوانان دلفان نیز گفت: هفت باشگاه ورزشی متخلف این شهرستان به دلیل رعایت نکردن شیوه‌نامه های ستاد پیشگیری از ویروس کرونا پلمب شد.

مسلم یوسفی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با موج جدید شیوع کرونا و تعطیلی اماکن ورزشی برای جلوگیری از انتشار این ویروس، ۴۰ فقره بازرسی از اماکن ورزشی شهرستان انجام شده است.

وی گفت: پیرو اطلاعیه اداره کل ورزش و جوانان لرستان مبنی بر تعطیلی تمامی باشگاه‌های دولتی و خصوصی تا اطلاع ثانوی،‌ بازرسی اماکن ورزشی دلفان روزانه تا عادی شدن شرایط ادامه دارد و با متخلفان برخورد جدی و قانونی می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان دلفان گفت: بسیاری از باشگاه‌های شهرستان در مکان اجاره‌ای هستند که با شیوع بیماری و تعطیلی فعالیت های ورزشی، ۲۱ باشگاه آقایان و هشت سالن ورزشی ویژه خانم ها متضرر شده اند.

شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال لرستان است و چهار هزار ورزشکار سازمان یافته و ۲۸ هیات ورزشی فعال دارد.

 

 

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir