توزیع ۹۰ هزار ماسک در الیگودرز

توزیع ۹۰ هزار ماسک در الیگودرز
شناسه خبـر : ۴۳۲۸۰ چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴

 دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) الیگودرز گفت: بیش از ۹۰ هزار ماسک از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در این شهرستان توزیع شده است و این روند تداوم دارد.

جواد برزگری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: همچنین۲ هزار و ۵۰۰ بسته تحصیلی یارانه ای و ۵۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده ارزان بین نیازمندان توزیع شده است.

وی تصریح کرد: ستاد اجرائی فرمان امام(ره) در تنگناهای معیشتی و اقتصادی کمک حال نیازمندان و خانوارهای کم برخوردار بوده که در این راستا بانک اطلاعاتی نیازمندان باهمکاری بسیج و نهادهای خدمت رسان در حال تشکیل است.

وی ادامه داد: با تهیه این بانک اطلاعاتی، کمک رسانی به اقشار کم بضاعت با همکاری مساجد و پایگاههای بسیج، محله محور می شود.

شهر الیگودرز واقع در شرق لرستان ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ابتلای قطعی۵۰ هزار و ۴۷۱ شهروند لرستانی به ویروس کرونا تایید شده است که از این تعداد ۹۹۶ نفر جان باخته اند.

استان لرستان هم اکنون در وضعیت فوق قرمز شیوع کرونا است و غیر از شهر چگنی که وضعیت زرد دارد مابقی شهرهای آن در حالت فوق حاد یا بحرانی هستند.

در حال حاضر محدودیت های تعطیلی بازار، کاهش زمان فعالیت اصناف، کاهش ۵۰درصدی کارکنان و ممنوعیت پذیرش ارباب رجوع در ادارات لرستان اعمال می شود و محدودیت های جدید نیز همزمان با سراسر کشور از ابتدای آذرماه آغاز خواهد شد.

 

 

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir