۲۰۹ پایگاه آمران سلامت در لرستان فعال است

۲۰۹ پایگاه آمران سلامت در لرستان فعال است
شناسه خبـر : ۳۵۱۹۰ شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸

 مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: در راستای پیشگیری از شیوع کرونا، با استقرار ۲۰۹ پایگاه آمران سلامت، تذکر لسانی و توصیه به رعایت پروتکل‌ها به بیش از ۴۱ هزار نفر انجام شد.

به گزارش خبرنگار موج خبر صارم رضایی امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مصرف ۴۵ لیتر مواد ضدعفونی کننده برای ضد عفونی امکان مختلف، اظهار داشت: تاکنون توسط نیروهای مستقر در ۲۰۹ پایگاه آمران سلامت در سطح استان، ۴ هزار و ۴۷۵ عدد ماسک مابین مردم و افراد بدون ماسک توزیع شده است.

وی افزود: در این عملیات مدافعان سلامت هلال احمر استان متشکل از ۵۲۹ نفر عضو فعال و ۱۷۷ نفر از تیم‌های فعال در حال خدمت بی وقفه به شهروندان و عابرین سطح شهر هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان ادامه داد: تا کنون ۴۱ هزار و ۷۵۵ نفر در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، افزایش آگاهی از نحوه صحیح پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، رعایت بیشتر موازین بهداشتی و… توسط اعضای جوانان و داوطلبان مستقر در پایگاه‌های آمران سلامت، مورد اطلاع رسانی و توصیه قرار گرفتند.

رضایی با اشاره به اینکه مبنای کار پایگاه‌های آمران سلامت منطبق بر افزایش مشارکت‌های اجتماعی است، اظهار داشت: در راستای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع کرونا، بالغ بر ۲۵ میلیون ریال کمک‌های مردمی از سوی مردم شریف لرستان جمع آوری شده است و امیدواریم به یاری تک تک این عزیزان شاهد بازگشت فاکتور سلامت به جامعه باشیم.

 

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir