محدودیت‌های کرونایی جدید در مرکز استان لرستان اعمال می‌شود

محدودیت‌های کرونایی جدید در مرکز استان لرستان اعمال می‌شود
شناسه خبـر : ۳۵۱۸۹ شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴

 استاندار لرستان با بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی ۴ شهرستان الیگودرز، دورود، پلدختر و کوهدشت همچنان برقرار است گفت: محدودیت‌های جدیدی به مدت ۱۰ روز در خرم‌آباد اعمال می‌شود.

به گزارش موج خبر سید موسی خادمی ظهر امروز در رابطه با مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا اظهارداشت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری بر تشکیل قرارگاهی برای پیگیری مصوبات ملی ستاد مقابله با بیماری کرونا تاکید کردند، بر این اساس  یک قرارگاه جهت اجرای مصوبات تشکیل شده و فرماندهی آن بر عهده وزیر کشور است.

وی با اشاره به مسئله ردیابی بیماران و ایجاد محدودیت‌های بیشتر برای این افراد افزود: در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا جهت کنترل چرخه انتقال و جلوگیری از شیوع بیماری مصوب شد که با همکاری وزارت ارتباطات شماره تلفن همراه بیماران مبتلا به کرونا در سامانه ثبت و جابجایی آنها کنترل شود.

استاندار لرستان عنوان کرد: براساس ردیابی که از بیماران مبتلا به کرونا انجام می‌گیرد از فروش بلیت هواپیما، قطار و سایر خدماتی که به سامانه‌ها وصل‌اند به آنها خودداری می‌شود.

وی بیان کرد: با شرکت ملی پست ایران نیز هماهنگی‌های انجام شده تا خدمات مورد نیاز مبتلایان به کرونا را به آنها ارائه دهند که این خدمات شامل خدمات دولتی و عمومی می‌شود تا آنها مجبور نباشند برای انجام امور خود از منزل خارج شوند.

خادمی با تاکید بر اینکه محدودیت‌های کرونایی چهار شهرستان الیگودرز، دورود، پلدختر و کوهدشت همچنان برقرار است گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا از چهاردهم تا بیست وسوم آبان ماه نیز به مدت 10 روز محدودیت‌های جدیدی در25 مرکز استان و از جمله شهرستان خرم‌آباد  اعمال می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اعمال محدودیت‌های جدید برخی فعالیت‌ها تعطیل می‌شود بدین معنا که خدمات سطح سه و چهار را در شهرستان خرم‌آباد محدود می‌کنیم.

استاندار لرستان اظهارداشت: امیدواریم این اقدامات در کنترل شیوع گسترده کرونا موثر باشد و مجدد تاکید می‌کنیم که اصل موضوع برعهده مردم و رعایت توسط مردم است و اگرچه اقدامات دولت از نظر روانی می‌تواند کمک حال و تسهیل کننده موضوع باشد اما اصل کار و مراعات بر عهده مردم است و مردم باید به طور دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/642/ ت

 

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir