رونمایی از ۳۰ میلیارد تومان تجهیزات پدافندی بخش آب لرستان

رونمایی از ۳۰ میلیارد تومان تجهیزات پدافندی بخش آب لرستان
شناسه خبـر : ۳۴۴۲۴ پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳

 ۳۰ میلیارد تومان تجهیزات پدافندی مربوط به حوزه تامین و ذخیره‌سازی آب روز پنجشنبه همزمان با هفته پدافند غیرعامل در لرستان رونمایی شد.

به گزارش موج خبر استاندار لرستان در این مراسم گفت: پیش‌بینی تامین آب شرب در سریعترین زمان هنگام بروز بحران ها و تهدیدات انسانی و غیر انسانی، از اقدامات مهمی است که باید در نظر گرفته شود.

سیدموسی خادمی افزود: در این راستا فعالیت‌های اثر بخشی برای جایگزینی و تامین تجهیزات مربوط به آب شرب در شرایط بحران، توسط شرکت آب و فاضلاب استان انجام شده است .

وی اظهار داشت: راه اندازی خط تولید آب معدنی، خرید خودروهای حمل آب با ظرفیت متوسط و تهیه ژنراتورهای برق اضطراری از اقدامات مهمی است که در شرایط بحرانی، زمینه تهیه آب شرب را در لرستان فراهم می آورد که این تجهیزات و امکانات از محل اعتبارات سیل ۹۸ خریداری و در اختیار استان قرار گرفته است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: سیل ۹۸ اگر چه خسارات زیادی برای لرستان به بار آورد، اما با بهره‌گیری از اعتبارات اختصاص یافته از این طریق، امتیازهای خوبی به استان تعلق گرفت که پیامد آن خرید تجهیزات جدید و نوسازی امکانات بود.

خادمی بهره‌برداری از مخزن آب شرب ۲ هزار و ۲۰۰ متر مکعبی را از دیگر اقدامات قابل توجه عنوان کرد و گفت: این مخزن با بهره‌گیری از جدیدترین روش‌ها، به صورت پیش ساخته طراحی و احداث شده است که امکان تامین آب پایدار را فراهم می کند.

هفته پدافند غیرعامل از هشتم آبان ماه آغاز می شود.

 

 

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir