فرمانده سپاه لرستان:

استکبار جهانی از اسلام سیلی سختی خورده است

 استکبار جهانی از اسلام سیلی سختی خورده است
شناسه خبـر : ۳۴۳۰۸ پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹

 فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه اگر امروز اسلام قدرت نداشت دشمنان توهین نمی‌کردند گفت: استکبار جهانی از اسلام سیلی سختی خورده است.

به گزارش موج خبر، سردار مرتضی کشکولیضمن محکومیت اقدام  رئیس جمهور فرانسه درحمایت از  توهین به پیامبر(ص) اظهار داشت: واقعیت این است استکبار جهانی از اسلام سیلی سختی خورده است، آمریکا را از منطقه بیرون کرده‌ایم پس حتما باید توهین کنند و ماهیت لائیک خود را برملا و نقاب ریا و تزویر را از چهره بردارند.

وی با بیان اینکه امروز اسلام صاحب قدرت و اقتدار است افزود: اینگونه توهین‌ها برای ما اتفاق غیر طبیعی نیست بلکه دلیل بر این است که امروز اسلام صاحب قدرت و اقتدار است چراکه اگر امروز اسلام قدرت نداشت دشمنان توهین نمی‌کردند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: امروزه اسلام  جعلی که وهابیت، داعش و طالبان پرچم دارش هستند خود را نشان داده چراکه اگر توهین‌کنندگان از این اسلام  خیر می‌دیدند هیچ گاه به پیامبر(ص) و دین اسلام توهین نمی‌کردند.

وی با بیان اینکه امروز اسلام واقعی دشمنان و استکبار  را خانه‌نشین و دستشان را از منطقه و جهان قطع کرده است بیان کرد: ما با قاطعیت می‌گوییم استکبار و توهین‌کنندگان به پیامبر(ص) و اسلام هیچ غلطی نمی‌کنند و خوشبختانه امروز شاهد هستیم مردم عراق، لبنان، سوریه، بحرین و فلسطین با اتکا به اسلام از زیر سلطه غرب و استکبار بیرون می‌آیند و همین امر سبب عصبانیت دشمنان شده و اقدام به توهین می‌کنند چون کار دیگری از دستشان بر نمی‌آید.

تسنیم

 

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir