وضعیت بسیار نگران کننده کرونا در شهرستان الیگودرز/ ادارات و بازار تعطیل شد

وضعیت بسیار نگران کننده کرونا در شهرستان الیگودرز/ ادارات و بازار تعطیل شد
شناسه خبـر : ۳۲۷۲۶ یکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶

فرماندار الیگودرز با بیان اینکه آمار ابتلا به بیماری کرونا در الیگودرز بسیار نگران کننده است گفت: متأسفانه بیمارستان‌های این شهرستان تخت خالی ندارند و باید ورزشگاه‌ها را برای خدمات دهی به بیماران کرونایی آماده و تجهیز کنیم.

به گزارش موج خبر،  حمید کشکولی شامگاه یکشنبه در جلسه فوق العاده مدیریت بیماری کرونا که در سالن جلسات فرمانداری الیگودرز برگزار شد اظهارداشت: آمار بیماران کرونایی در شهرستان الیگودرز بسیار نگران کننده است به طوری که ظرفیت بیمارستان شهید ولیان کاملا پر شده است و متاسفانه در یک روز ما شاهد مثبت شدن تست 69 نفر بودیم.

وی افزود: متاسفانه بیمارستان‌های دیگر این شهرستان تخت خالی ندارند و باید ورزشگاه‌ها را برای خدمات دهی به بیماران کرونایی آماده و تجهیز کنیم.

فرماندار شهرستان الیگودرز عنوان کرد: همه مراکز تجاری، اماکن ورزشی، اماکن متبرکه‌ها، اغذیه فروشی‌ا، مراکز پخش لوازم بهداشتی و آرایشی، مراکز تعویض پلاک، بازار املاک و خودرو، آتیله ها، و عرضه‌های لوازم خانگی براساس ابلاغیه باید تعطیل شود.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط موجود کلیه ماموریت‌های مدیران لغو می‌شود بیان کرد: ما مصوبه‌های زیادی داشتیم ولی مهمتر از مصوبه‌ها باید پای کار بیایم و از همه ظرفیت‌های شهرستان به نحو احسنت استفاده کنیم.

کشکولی با اشاره به اینکه تمام ظرفیت ادارات در اختیار ستاد کرونا است گفت: همه دستگاه‌ها به جزء دستگاه‌های خدمات رسان از فردا تا روز پنجشنبه تعطیل است همچنین کلیه بانک‌های شهرستان الیگودرز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی تصریح کرد: در بحث برگزاری مراسمات عزاداری نیز مداحان باید توسط اداره ارشاد اسلامی تذکر بگیرند و اگر به تذکرات بی توجهی کردند از قوه قهریه استفاده شود.

فرماندار شهرستان الیگودرز اظهارداشت: از فردا بسیج و شهرداری در خیابان با دستگاهای بلند گوه اعلام وضعیت قرمز کنند، نانوایی‌هایی که مسائل بهداشتی را رعایت نمی‌کنند نیز باید پلمپ شوند؛ما برای برون رفت از این اوضاع چاره‌ای جز اعمال ضوابت به صورت محله محور نداریم که در این بخش باید از ظرفیت طلاب و نیروهای بسیجی استفاده کنیم.

کشکولی با بیان اینکه اصحاب رسانه می‌توانند فضا و بحران کنونی شهرستان را به اطلاع مردم برسانند و اخبار و مطالبی در این جهت تولید محتوا کنند افزود: مراکز تفریحی باید بسته باشد و کلیه راه‌های منتهی به مراکز تفریحی کنترل و بسته شود.

وی عنوان کرد: در هر تشییع جنازه‌ای تجمع بیش از 15 نفر ممنوع اعلام می‌شود و اگر خدمات کامپیوتری یا چاپخانه‌ای اعلامیه‌ای چاپ کند، کلیه خدمات و پروانه و جواز کسب آن را باطل خواهیم کرد.

فرماندار  الیگودرز به لزوم توجه مدیران به اجرای دستورالعمل ها تاکید کرد و گفت: هر مدیری کوتاهی کند برکنار خواهد شد.

 

 

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir