معرفی کارکنان متخلف در شیوع کرونا به مراجع قضایی

معرفی کارکنان متخلف در شیوع کرونا به مراجع قضایی
شناسه خبـر : ۳۲۲۰۳ شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲

بخشدار معمولان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی، کارکنان متخلف در شیوع کرونا را به مراجع قضایی، جایگاه‌های نظارتی و یا فرمانداری معرفی می کنند.

 به گزارش موج خبر سید حبیب الله موسوی روز شنبه درجلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان پلدختر اظهار داشت: با توجه به اعلام شرایط فوق خطر کرونا در پلدخترباید با تشدید محدودیت ها برخورد جدی با افراد خاطی صورت گیرد .

وی برگزاری مراسم عروسی را عامل اصلی شیوع ویروس کرونا دانست و افزود: نیروی انتظامی باید با حکم دادستانی در اسرع وقت بدون طی کردن روال اداری و در نخستین فرصت با عوامل تجمع و مجالس برخورد کند.

 بخشدار معمولان گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا، تنها ۵۰ درصد از کارکنان ادارات با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل کار حضور پیدا می کنند.

 موسوی افزود: تمامی دستگاه های ذی‌ربط نسبت به تعطیلی مراکز غیرضروری مانند باشگاه‌ها اقدام کنند همچنین قلیان سراها به عنوان مراکز انتقال ویروس کرونا، اماکن متبرکه امامزادگان  و مساجد تعطیل است.

 وی تصریح کرد: با توجه به اینکه امکان تعطیلی تمام اصناف وجود ندارد متولیان امر نسبت به کاهش تجمع در مراکز خرید عمومی و بستن صنوف پرجمعیت اقدام کنند.

 

 

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir