کرونا به برگزاری دوره‌های فنی و حرفه‌ای آیب جدی زد

 کرونا به برگزاری دوره‌های فنی و حرفه‌ای آیب جدی زد
شناسه خبـر : ۳۲۰۹۹ شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گفت: حدود 70 درصد دوره‌های آموزشی این سازمان به صورت عملی بوده که شیوع کرونا باعث ایجاد مشکلات زیادی در برگزاری این دوره‌ها شده است. البته با استفاده از فضای مجازی و توزیع جزوه این دوره‌ها را برگزار می‌کنیم.

 

آسیب جدی محمدرضا آذرخش، اظهار داشت: حدود ۷۰ درصد دوره‌‌های آموزشی فنی‌و حرفه‌ای به صورت عملی برگزار می‌شود که شیوع کرونا باعث ایجاد مشکلات زیادی در برگزاری این دوره‌ها شده است.

وی با بیان اینکه حفظ سلامت کارآموزان مهمترین وظیفه کارکنان این اداره است، افزود: در حد توان کلاس‌های تئوری و عملی را با استفاده از فضای مجازی و توزیع جزوه برگزار می‌کنیم اما متاسفانه کیفیت این کلاس‌ها کاهش پیدا می‌کند.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بیان کرد: طی سال‌های گذشته تعدادی از پرسنل نظامی استان را برای آموزش سربازان به کلاس‌ها مربی‌گری فرستاده‌ایم به طوری که در حال حاضر ۶۰ درصد آموزش در پادگان‌ها توسط این افراد انجام می‌شود.

آذرخش با اشاره به اینکه با توجه به شرایط پادگان‌ها برگزاری کلاس‌های آموزشی در این مناطق با مشکلات کمتری رو برو است،  تصریح کرد: در حال حاضر ۱۵۷ رشته در مراکز خصوصی و دولتی این اداره آموزش داده‌می‌شود.

 

 


به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir