جریمه 46 میلیاردی یک واحد صنعتی بروجرد

جریمه 46 میلیاردی یک واحد صنعتی بروجرد
شناسه خبـر : ۳۲۰۸۰ شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: یک واحد صنعتی متخلف در حوزه صنایع فلزی با محکومیت پرداخت ۴۶میلیارد ریال جریمه به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

به گزارش موج خبر، حمید آزادبخت افزود: این واحد صنعتی سهمیه ورق فلزی خود را برای فرم و شکل دهی با مشخصات گالوانیزه، روغنی، سیاه، رنگی و توزیع آن از طریق کانال های قانونی استفاده نکرده است.

وی اظهار داشت: اینگونه واحدها سهمیه ای را از طریق بورس دریافت می کنند و باید بعد از فرآوری محصول، آن را میان صنایع فلزی خرد توزیع و با قیمت مصوب بازار به مصرف کنندگان عرضه نمایند.

رییس صمت بروجرد گفت:  واحدهای تولیدی معرفی شده از سوی سازمان استانی باید فعال و در حال بهره برداری باشند و مواد اولیه دریافتی را در همان واحد مصرف کنند که در صورت تولید سفارشی نیز موظف به ارائه قرارداد معتبر با درج مقدار تولید هستند.

آزادبخت تاکید کرد: خریدار واحد تولیدی اجازه فروش مواد اولیه دریافتی را ندارد و چنانچه مواد اولیه خریداری شده به دیگران فروخته شود، ضمن انسداد کد بورسی واحد متخلف، موضوع به سازمان تعزیرات حکومتی منعکس خواهد شد.

وی افزود: باتوجه به ضرورت پایش واحدهای معرفی شده به بورس، واحدهای یاد شده باید اطلاعات آمار تولید خود را به صورت مستمر و ماهیانه در سامانه بهین یاب ثبت کنند و به تایید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برسانند.

آزادبخت گفت: چنانچه واحدهای معرفی شده تا پانزدهم هرماه نسبت به ثبت آمار تولید اقدام نکنند به صورت سیستمی از فهرست معرفی برای خرید مواد اولیه خارج می شوند و فعال شدن مجدد آنها مشروط به ارائه آمار تولید در سامانه و تایید سازمان صمت استان است.

۶۱۰  واحد صنعتی دارای پروانه فعالیت و بهره‌برداری در بروجرد وجود دارد.

 

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir