راه اندازی ۷ کتابخانه سیار همزمان با ۱۳ آبان در لرستان

راه اندازی ۷ کتابخانه سیار همزمان با ۱۳ آبان در لرستان
شناسه خبـر : ۳۲۰۶۸ شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با اشاره به راه‌اندازی ۷ کتابخانه سیار در لرستان به مناسبت ۱۳ آبان گفت: نمایشگاهی از دستاوردهای کودکان، نوجوانان و مربیان در محل تعیین‌شده برگزاری مراسم ۱۳ آبان برپا می‌شود.

به گزارش موج خبر، محمد جواد محمدیبا اشاره به فرار رسیدن هفته وحدت اظهار داشت: به برکت وحدت بین مذاهب اسلامی تاکنون شاهد عزت آفرینی، امنیت بخشی، رشد و ارتقای فضای روحی، روانی و معنوی و حتی مادی جامعه بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه هفته وحدت یکی از مصادیق تعظیم شعائر دینی و از مهم‌ترین مناسبت‌های ملی است افزود: به مناسبت هفته وحدت بر نامه‌های مختلفی در سراسر استان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان برگزار می‌شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان عنوان کرد: ویژه برنامه «زیرگنبد کبود» با موضوع اجرای قصه گویی توسط کودکان، نوجوانان، مربیان، بخش آزاد، پدربزرگ و مادربزرگ‌ها توسط انجمن قصه گویی استان اجرا می‌شود همچنین اجرای ویژه برنامه «ندای وحدت» که یک شعر با زبان‌ها و گویش‌های مختلف در سراسر کشور است، نوشتن دلنوشته، داستان نویسی و سرودن شعر ویژه مربیان شاعر و نویسنده کانون، شعر خوانی توسط کودکان و نوجوانان با موضوع شعرهایی که در ادبیات و متون فارسی در مدح پیامبر اعظم (ص) سروده شده از جمله برنامه‌های شاخص کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان است.

وی با اشاره به اجرای برنامه نقاشی با موضوع ولادت پیامبر مهربانی(ص) در هفته وحدت بیان کرد: ساخت سرود با موضوع «تولد رحمت» ویژه برنامه مهربانی با موضوع خوشنویسی از جملات قصار پیامبر اعظم (ص) توسط اعضا و مربیان کانون، ساخت کتیبه‌های سفالی با موضوع وحدت و همبستگی، مهربانی و تولد، معرفی شخصیت، وقایع، ایام و کتاب و همچنین پخش قسمت‌هایی از فیلم‌های اصحاب کهف و میهمان غار در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان است.

محمدی در رابطه با فرارسیدن 13 آبان گفت: ویژه برنامه‌های 13 آبان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با رویکرد استکبار ستیزی و استقلال طلبی در سراسر استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برنامه های شاخص 13 آبان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تصریح کرد: ضبط برنامه خاطره گویی با عنوان نوجوانان دیروز، بزرگسالان امروز و پخش در فضای مجازی، نقاشی با موضوع 13 آبان توسط کودکان، نوجوانان از جمله مهمترین برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به مناسبت 13آبان است. 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان خاطرنشان کرد: راه‌اندازی 7 کتابخانه سیار و برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای کودکان، نوجوانان و مربیان در محل تعیین شده برگزاری مراسم 13 آبان، شعرخوانی از اشعار انقلابی توسط کودکان و نوجوانان و همچنین برگزاری مسابقه عکاسی از دیگر برنامه‌های شاخص این کانون به مناسبت 13 آبان است.

 

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir