تسریع در روند پرداخت وام ازدواج به جوانان در لرستان

تسریع در روند پرداخت وام ازدواج به جوانان در لرستان
شناسه خبـر : ۳۱۹۹۲ شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۵

 استاندار لرستان گفت: امیدواریم با تلاش و تسریع در روند پرداخت تسهیلات، مابقی اعتبارات در چند ماه آینده به متقاضیان پرداخت شود تا بتوانیم سهم جدیدی را از بانک مرکزی برای سایر متقاضیان فراهم کنیم.

به گزارش موج خبر، سید موسی خادمی ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان لرستان به لزوم تسریع و تلاش بیشتر برای پرداخت وام ازدواج جوانان استان تاکید کرد و اظهار داشت: در شش ماهه نخست امسال در مجموع پنج میلیارد و 701 میلیون و 300 هزار ریال تسهیلات قرض الحسنه در نظر گرفته شد و از مجموع 16 هزار و 402 متقاضی تاکنون تسهیلات به 10 هزار و 908 نفر (67 درصد متقاضیان) پرداخت شده است.

وی میانگین پرداخت تسهیلات ازدواج در کشور را حدود 62 درصد برشمرد و افزود: در استان لرستان پرداخت تسهیلات ازدواج بالاتر از میانگین کشوری بوده و استان در این زمینه رتبه 13 را دارد.

 استاندار لرستان عنوان کرد: امیدواریم با تلاش و تسریع در روند پرداخت تسهیلات و مابقی اعتبارات در چند ماه آینده به متقاضیان پرداخت شود تا بتوانیم سهم جدیدی را از بانک مرکزی برای سایر متقاضیان فراهم کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به احیای خانه‌های جوانان در لرستان اشاره کرد و گفت: باید هر چه سریعتر از محل اعتبارات ارزش افزوده که در بخش ورزش و جوانان وجود دارد خانه‌های جوانان در سطح شهرستان‌های استان احیای شود.

 خادمی با اشاره اینکه خانه جوانان شهر خرم‌آباد با پیشرفت 40تا 50 درصد در حال ساخت است بیان کرد: امسال مبلغ دو و نیم میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این خانه در نظر گرفته شده است و امیدواریم تا پایان سال مالی جاری این طرح را به بهره‌برداری برسد.

 

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir