مشارکت «آب معدنی بیشه» و «پگاه لرستان» برای تولید

مشارکت «آب معدنی بیشه» و «پگاه لرستان» برای تولید
شناسه خبـر : ۳۱۷۶۲ چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰

مدیرعامل کارخانه آب معدنی بیشه لرستان گفت: شرکت پگاه به عنوان شریک و سهامدار با آب معدنی بیشه مشارکت می‌کند و در کنار فروش محصولات متنوع خود، آب معدنی بیشه را هم عرضه می‌کند.

احمد رشیدی اظهار داشت: شرکت آب معدنی بیشه با سرمایه گذاری ۱۷ میلیون یورو ارزی و حدود هشت میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۱۱ هزار متر و زیربنای هشت هزار و ۵۰۰ متر شامل سالن تولید، بارگیری و ساختمان رفاهی احداث شده است.

وی با بیان اینکه میزان تولید ما ۲۸ هزار بطری در ساعت است، افزود: سال ۸۲ و ۸۳، صادرات داشتیم اما به دلیل نوسانات هزینه حمل و نقل و مشکلاتی که در مرز گمرک وجود داشت، صادرات ما فقط به عراق محدود شد.

مدیرعامل کارخانه آب معدنی بیشه لرستان با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا و به تبع کاهش تعداد مسافران، تعطیلی دانشگاه‌ها و مراسمات، تاثیر منفی بر کار ما گذاشته، عنوان کرد: تا قبل از کرونا ۱۲۰ بیمه شده در این مجموعه مشغول به کار بودند اما در حال حاضر، ۷۲ نفر بیمه شده داریم.

وی با بیان اینکه ۱۳۰ میلیارد تومان بدهی به بانک ملت داریم، خاطرنشان کرد: در این برهه مهمترین مشکل ما فروش و بازاریابی است.

رشیدی بیان کرد: براساس پیشنهاد وزارتخانه قرار است شرکت پگاه با آب معدنی بیشه به صورت مشارکتی کار کند یعنی پگاه لرستان در کنار فروش محصولات خود، آب معدنی بیشه را هم عرضه کند که با این کار مشکل بازاریابی ما برطرف و میزان اشتغالزایی هم دو برابر می‌شود که امیدواریم این اتفاق هر چه سریع‌تر رقم بخورد.

تحلیل بازار

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir