اجرای سقف۹۳ درصد واحد‌های مسکونی سیل زده لرستان

اجرای سقف۹۳ درصد واحد‌های مسکونی سیل زده لرستان
شناسه خبـر : ۳۰۹۱۴ یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰

مدیرکل بنیادمسکن استان لرستان گفت: ۱۱ هزار و ۹۷۲ واحد که ۹۳ درصد از کل واحد‌های احداثی مناطق سیل‌زده لرستان را تشکیل می‌دهند به مرحله اجرای سقف رسیده است.

 مسعود رضایی در خصوص آخرین وضعیت بازسازی مناطق سیل زده استان لرستان گفت: تا تاریخ ۳۱ مرداد ۹۹ بالغ بر ۳۲ هزار و ۷۸۲ واحد خسارت دیده در استان ارزیابی شده که از این تعداد ۱۲ هزار و ۸۱۳ واحد احداثی و ۱۹ هزار و ۹۶۹ واحد تعمیری بوده است.

مدیرکل بنیادمسکن استان لرستان گفت: کار تعمیر ۱۰۰ درصد واحد‌های تعمیری که بالغ بر ۱۹ هزار و ۹۴۸ واحد مسکونی است که تاکنون به اتمام رسیده است.

وی افزود: تعداد واحد‌های مسکونی آسیب دیده شهری ۸ هزار و ۴۹۴ واحدبوده که از این تعداد بالغ بر هزار و ۱۷۸ واحد احداثی و ۷ هزار و ۳۱۶ واحد تعمیری بوده است.

رضایی در ادامه گفت: ۲۴ هزار و ۲۸۸ واحد آسیب دیده روستایی ارزیابی شده است که از این تعداد ۱۱ هزار و ۶۳۵ واحد احداثی و ۱۲ هزار و ۶۵۳ واحد تعمیری بوده است.

مدیرکل بنیادمسکن استان لرستان در خصوص آخرین وضعیت پرداخت کمک‌های بلاعوض گفت: تاکنون ۳۷۳ میلیارد و ۵۷۸ میلیون تومان کمک بلاعوض در استان به افراد واجد شرایط پرداخت شده است.

او افزود: از تعداد ۵۴ هزار و ۸۷ نفر مالک معرفی شده به بانک‌های عامل بالغ بر ۵۱ هزار و ۹۴۰ نفر که ۹۶ درصد از معرفی شده‌ها هستند با بانک‌های عامل عقد قرارداد کرده اند.

رضایی تاکید کرد: تاکنون ۸۹ هزار و ٨٧٦ تن سیمان رایگان اهدایی مقام معظم رهبری در بین سیل زدگان استان توزیع شده است.

مدیرکل بنیادمسکن استان لرستان با بیان آواربرداری ۹۹ درصد واحد‌های مسکونی سیل زده استان گفت: تاکنون ۱۲ هزارو ۶۵۰ واحد آوار برداری شده است و ۱۲ هزار و ۷۲۸ واحد در مرحله پی کنی قرار دارد.

او افزود: ۹۷ درصد واحد‌های مسکونی بالغ بر ۱۲ هزار و ۴۴۱ واحد در مرحله اجرای فوندانسیون قرار گرفته است و اجرای اسکلت ۱۲ هزار و ۲۳۷ واحد به پایان رسیده است.

رضایی گفت: ۱۱ هزار و ۹۷۲ واحد که ۹۳ درصد از کل واحد‌های احداثی را تشکیل می‌دهد به مرحله اجرای سقف رسیده است و عملیات ساختمانی بالغ بر ۱۱ هزار و ۸۸۰ واحد به اتمام رسیده است.

منبع خبر:ایلنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir