مدیران مصوبات سفر نمایندگان وزیر کار را پیگیری کنند

 مدیران مصوبات سفر نمایندگان وزیر کار را پیگیری کنند
شناسه خبـر : ۲۹۷۹۳ پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶

استاندار لرستان بر ضرورت پیگیری مدیران برای اجرای مصوبات سفر نمایندگان وزیر کار به این استان تاکید کرد.

به گزارش موج خبر، سید موسی خادمی امروز پنج شنبه در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس مشترک شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری لرستان، گفت: با پیگیری‌های نماینده ولی فقیه در استان از طریق وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، زمینه برگزاری جلسه امروز با نمایندگان این وزارتخانه فراهم شد.

وی، اظهار داشت: در این جلسه مسائل مهمی از حوزه‌های سرمایه گذاری، درمان و رفاهی با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

استاندار لرستان، تصریح کرد: فرآیند خود اشتغالی و اشتغال خرد در استان از دیگر موضوعات مورد تاکید امروز بود که به آن پرداخته شد و پیشنهادات و راهکارهایی در این زمینه ارائه شد.

خادمی، عنوان کرد: تصمیمات مهمی در زمینه‌های مختلف و در قالب مصوبه با توافق طرفین به تصویب رسید که نیازمند پیگیری مدیران و مسئولین استانی در وزارتخانه مذکور و استان است.

وی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام، افزود: مدیران با تحرک لازم نسبت به آماده سازی طرح‌های مورد نظر اقدام کنند و با پیگیری به موقع مصوبات، طرح‌های استان را به نتیجه برسانند.

 

منبع خبر:موج خبر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir