پیگیری برای رونق تولید و کاهش نرخ بیکاری در لرستان توسط وزارت کار

پیگیری برای رونق تولید و کاهش نرخ بیکاری در لرستان توسط وزارت کار
شناسه خبـر : ۲۹۷۹۲ پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲

 معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پیگیری برای رونق تولید و کاهش نرخ بیکاری در لرستان از سوی این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش موج خبر، حاتم شاکرمی امروز پنج شنبه در حاشیه جلسه مشترک شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری، جمع بندی اقدامات سفر خود و هیئت همراه به لرستان را ارائه کرد.

وی، گفت: بعد از اعزام معاونین و مدیران ارشد وزارت کار به لرستان، بازدیدهای میدانی از طرح‌های اشتغال زا و نشست با نمایندگان و فرمانداران شهرستان‌های استان با محوریت جمع بندی اقدامات سفر صورت پذیرفت.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار داشت: در جلسه امروز حوزه‌های مختلفی مانند سرمایه گذاری، اشتغال، امور رفاهی و مواردی از این دست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

شاکرمی، عنوان کرد: در رابطه با فراهم ساختن زمینه مشارکت بانک‌ها در طرح‌های عمرانی لرستان، استاندار لرستان طی هفته آینده سفری برای پیگیری این موضوع به وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خواهد داشت که تلاش داریم زمینه این مشارکت را فراهم کنیم.

وی، افزود: امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته و طرح‌هایی که در استان ارائه خواهد شد، شاهد رونق تولید و کاهش بیکاری در لرستان باشیم.

 

منبع خبر:موج خبر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir