ساخت‌وساز غیرمجاز در منطقه گردشگری «گلدشت» بروجرد قلع‌وقمع شدند

 ساخت‌وساز غیرمجاز در منطقه گردشگری «گلدشت» بروجرد قلع‌وقمع شدند
شناسه خبـر : ۲۹۵۰۷ چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد از قلع‌وقمع ساخت‌وساز غیرمجاز در روستای گردشگری «گلدشت» بروجرد و آزادسازی اراضی کشاورزی منطقه خبر داد.

به گزارش موج خبر، عزت الله نباتی شامگاه چهارشنبه با اشاره به حفظ و حراست از اراضی کشاورزی در شهرستان بروجرد گفت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون یک مورد قلع و قمع بنا شامل ساختمان و آلاچیق با حکم دادستان شهرستان، حضور معاون امور اراضی سازمان، همکاری نیروی انتظامی و عوامل اجرایی شهرداری در روستای گلدشت انجام شد.

وی افزود: از آنجا که اراضی زراعی و باغی دارای مرغوب ترین نوع خاک و منبع عمده تولید محصولات کشاورزی و عامل تأمین امنیت غذایی هستند، لذا قانون صراحتاً اعلام داشته که تغییر این زمین‌ها به هر شکل ممکن از جمله فنس کشی، دیوار کشی، ساخت بنا و … ممنوع است.

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد تاکید کرد: همشهریان عزیز پیش از هرگونه تغییر کاربری در این اراضی از اداره امور اراضی شهرستان استعلام کنند.

براساس این گزارش، از ابتدای امسال تاکنون ۲۲ مورد از ساخت و ساز اراضی کشاورزی که بدون طی مراحل قانونی و به صورت غیر مجاز تغییر کاربری داده شده بودند با حکم مستقیم دستگاه قضا تخریب شده‌اند.

 

منبع خبر:موج خبر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir