مشاغل آسیب دیده از سیلاب و راه اندازی مشاغل خانگی در پلدختر احیا می‌شود

 مشاغل آسیب دیده از سیلاب و راه اندازی مشاغل خانگی در پلدختر احیا می‌شود
شناسه خبـر : ۲۹۴۰۷ چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر ضرورت احیای مشاغل آسیب دیده از سیلاب و راه اندازی مشاغل خانگی در پلدختر تاکید کرد.

به گزارش موج خبر، عیسی منصوری امروز چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان پلدختر، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های وزارت کار رفع موانع بانکی و تسهیلات به طرح‌های اشتغالزایی است که شناسایی بررسی و مرتفع می‌شود.

وی، بر ارتقای توسعه اجرای طرح‌های پایدار در شهرستان تاکید کرد و افزود: طرح‌ها باید در راستای رفع نیازهای معیشتی مردم و با به کارگیری و استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان باشد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: احیای مشاغل آسیب دیده از سیل و راه اندازی مشاغل خانگی از اهدافی است که در پلدختر پیاده می‌شود و باید مورد توجه قرار گیرند.

منصوری، افزود: نخبگان و متولیان امر می‌توانند با شناسایی طرح‌های مؤثر در توسعه اشتغال پایدار در شهرستان پلدختر با معرفی و ارائه این طرح‌ها به تحقق این امر کمک کنند.

وی، یادآور شد: ارائه طرح‌هایی در سطح کلان مانند زنبورداری، تولید عسل و صنایع تبدیلی آن، راه اندازی مکان‌هایی پرورش دام در سطح وسیع و مانند آن از جمله طرح‌هایی است که می‌توانند در شهرستان ایجاد اشتغال پایدار کنند.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تهیه آب برای کشاورزی پلدختر را یکی از مشکلات این حوزه دانست و افزود: کشاورزان برای رفع این مشکل می‌توانند به جای استفاده از یک پمپاژ از ایستگاه‌های مشترک استفاده کنند.

منصوری، گفت: برای اجرای طرح‌های کارشناسی، برگرفته و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان در راستای توسعه اشتغال در پلدختر منابع مالی مورد نیاز با نظارت متولیان امر در اختیار مجری طرح قرار می‌گیرد.

 

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir