خیرین در مسیر الهی فعالیت می‌کنند/ ضرورت وحدت و همدلی برای رفع مشکلات

 خیرین در مسیر الهی فعالیت می‌کنند/ ضرورت وحدت و همدلی برای رفع مشکلات
شناسه خبـر : ۲۳۲۰۱ چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴

 نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه فعالیت خیرین در مسیر الهی است، بر ضرورت وحدت و همدلی برای رفع مشکلات تاکید کرد.

به گزارش موج خبر، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی امروز چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل و اعضای انجمن خیرین مسکن ساز شهرستان شاهین شهر و میمه و مدیرکل بنیاد مسکن لرستان در سخنانی با تقدیر از زحمات این انجمن در راستای خدمات رسانی به مردم سیل زده لرستان، اظهار داشت: اگر این همت، همدلی، دلدادگی به نظام اسلامی و امامین انقلاب نبود، وضعیت طور دیگری رقم می‌خورد.

وی، عنوان کرد: همین دلدادگی‌ها به اسلام، ارزش‌ها و… موجب شد از نقاط مختلف کشور، همدلی خود را برای بازسازی مناطق سیل زده لرستان نشان دادند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، تاکید کرد: کسی غیر از خدای متعال نمی‌تواند قلوب را نسبت به همدیگر مهربان کند و این امر جای شکر به درگاه الهی دارد.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه امیدواریم این مهربانی‌ها که آموزه دینی و فرهنگ اسلامی و ایرانی ما است، مانند گذشته استمرار پیدا کند، افزود: اینها باعث می‌شود که مشکلاتی که بر سر راه وجود دارد، حل شوند.

وی با بیان اینکه ما هیچ مشکل حل نشدنی نداریم و در این راستا پیشینه ایران اسلامی هم همین امر را نشان می‌دهد، بیان داشت: امیدواریم مانند دوران دفاع مقدس، این همدلی‌ها در کشور استمرار پیدا کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، تاکید کرد: فعالیت خیرین در این حوزه، در مسیر الهی است و امیدواریم که استمرار داشته باشد.

 

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir