طرح اهدای نوشت افزار در بین دانش‌آموزان مناطق کم‌ برخوردار لرستان اجرا شد

 طرح اهدای نوشت افزار در بین دانش‌آموزان مناطق کم‌ برخوردار لرستان اجرا شد
شناسه خبـر : ۲۲۳۸۳ دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴

 طرح اهدای نوشت افزار در بین دانش‌آموزان مناطق کم‌ برخوردار استان لرستان برگزار شد.

به گزارش موج خبر، امروز دوشنبه پویش اهدای ۹۰ هزار بسته نوشت افزار به دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان لرستان با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان و حوزه مرکزی بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش لرستان، کمیته امداد استان، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) بسیج سازندگی و بسیج دانش آموزی برگزار شد.

این مراسم در پادگان امام حسین (ع) با حضور سردار توکلی جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان، مدیر کل و معاون پرورشی آموزش و پرورش لرستان، حجت الاسلام حاتمی نماینده نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان، سجاد محمدی قهرمان پارا المپیک و دیگر مسئولین استانی برگزار شد.

علیرضا نخعی مدیرکل آموزش و پرورش لرستان ضمن تقدیر از برگزاری این برنامه، گفت: شکی نیست که روح مطهر شهدا، شاهد و ناظر بر این خدمت صادقانه و مردمی است، این عمل خیرخواهانه طبق فرمایش مقام معظم رهبری صورت گرفت و ایشان هدایت گر اصلی این پویش خداپسندانه هستند.

وی در ادامه، افزود: این حرکت عظیم و ارزشمند ادامه راه شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس است و این بسته‌های مادی و معنوی بستری برای اشاعه فداکاری‌های دوران دفاع مقدس، تعلیم و تربیت و فرهنگ اسلامی است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، گفت: از همه کسانی که در اجرای این برنامه مومنانه کمک کرده اند سپاسگزاری به عمل می‌آید.

 

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir