ارائه مدیریت با مدل اسلامی در مشاغل اداری

ارائه مدیریت با مدل اسلامی در مشاغل اداری
شناسه خبـر : ۱۹۹۸۲ چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵

خبرگزاری مهر: معاون مدیریت و توسعه منابع نیروی انسانی رئیس جمهور خواستار همکاری رادیو معارف و روحانیت در ارائه مدیریت با مدل اسلامی در مشاغل اداری شد.

به گزارش خبرنگار مهر در قم، دکتر لطف الله فروزنده ظهر چهارشنبه در جلسه همکاری رادیو معارف و معاونت مدیریت و توسعه منابع نیروی انسانی رئیس جمهور، گفت: سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری درباره نظام اداری، باید باجدیت پیگیری و تبیین شود و رادیو معارف در راستای مأموریتی که دارد می‌تواند با درگیر کردن شخصیت‌های مختلف دینی از جمله فقها، در احکام مرتبط با امور اداری، این سیاست‌ها را اجرایی کند.

معاون مدیریت و توسعه منابع نیروی انسانی رئیس جمهور افزود: در مدیریت اداری ما چالش‌های زیادی وجود دارد که می‌توان با همکاری رادیو معارف و روحانیت فعالیت‌های زیادی در زمینه مدیریت با مدل اسلامی را در مشاغل اداری ارائه کرد، ضمن اینکه با همکاری دانشگاه‌ها نیز می‌توان در بخش مدیریت اسلامی رشته‌هایی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد راه اندازی و تحول عظیمی در این راستا ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: آموزش‌های متنوعی برای طرح مدیریت اسلامی در ادارات سراسر کشور در نظر گرفته شده است که رادیو معارف نیز می‌تواند از طریق آموزش رادیویی به علاقمندان در زمینه مدیریت اسلامی گام مهمی در این زمینه بردارد.

رضایت 93 درصدی مخاطبان رادیو معارف

مدیررادیو معارف نیز در این دیدار، با ارائه گزارشی از فعالیت‌های رادیو معارف در بخش‌های مختلف تصریح کرد: بسیاری از دست اندرکاران عرصه رسانه و رادیو معتقد بودند، چنین رسانه‌ای که بخواهد بدون موسیقی سازی، فعالیت کند و برنامه‌های آن صرفا معارفی و دینی باشد نمی‌تواند فعالیت کند و اگر هم فعالیتی داشته باشد نمی‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد.

حجت الاسلام لطفی نیاسر افزود: بیش از 93 درصد از مخاطبان رادیو معارف از برنامه‌های آن در بخش‌های مختلف رضایت دارند. 

وی با بیان اینکه دوره‌های مختلف و متنوع آموزشی نیز در این مجموعه برگزار شده است، گفت: رادیو معارف تاکنون 8 دوره آموزشی در مجموعه نخبگان، جوامع علمی وویژه عموم مخاطبان برگزار کرده است.

مدیر رادیو معارف در پایان از آمادگی این رادیو برای برگزاری دوره‌های آموزش مجازی در زمینه‌های مختلف از جمله آموزش مدیریت اسلامی خبر داد.

 

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir