تجهیز ۵۰۰ مرکز درمانی توسط موسسه خدمات درمانی بسیجیان در کشور

تجهیز ۵۰۰ مرکز درمانی توسط موسسه خدمات درمانی بسیجیان در کشور
شناسه خبـر : ۱۹۶۷۹ سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸

 معاون درمان موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور از تجهیز ۵۰۰ مرکز درمانی در سطح کشور از سوی این نهاد خبر داد.

به گزارش موج خبر، مجتبی موناپور امروز سه شنبه در حاشیه افتتاح درمانگاه ولایت در خرم آباد در سخنانی با بیان اینکه مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان در حال حاضر ۶۰ مرکز درمانی در سطح کشور ایجاد کرده است، اظهار داشت: مقرر شده که این تعداد به ۵۰۰ مرکز افزایش پیدا کند.

وی، عنوان کرد: این ۵۰۰ مرکز درمانی طی ۱۰ سال باید در سطح کشور ایجاد شوند.

معاون درمان مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور با تاکید بر اینکه استان‌ها برای تأمین ساختمان و ابنیه مراکز درمانی پای کار بیایند، گفت: همچنین کارگروهی با حضور خیرین و نهادهای مردمی در راستای تجهیز، راه اندازی و تهیه زمین یا ابنیه این مراکز درمانی ایجاد شود.

موناپور، افزود: استان‌هایی که این آمادگی را داشته باشند و به محض اینکه ابنیه خود را معرفی کنند و کارهای کارشناسی انجام شود ما این آمادگی را برای تجهیز و راه اندازی مراکز درمانی اقدام کنیم.

وی، بیان داشت: ما هیچ گونه محدودیتی نداریم و اگر ابنیه تأمین و دانشگاه علوم پزشکی تأیید کند ما به طور حتم اقدام به تجهیز این مراکز درمانی در شهرستان‌های مختلف می‌کنیم.

معاون درمان مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور، تاکید کرد: در حال حاضر بالغ بر ۷۰ درصد، ۶۰ مرکز یاد شده در مناطق محروم کشور ایجاد شده‌اند.

 

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir