اختصاص منابع ملی برای پروژه بیمارستان جایگزین شهدای عشایر

اختصاص منابع ملی برای پروژه بیمارستان جایگزین شهدای عشایر
شناسه خبـر : ۱۹۶۲۹ سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷

 استاندار لرستان گفت: باید منابع قابل قبولی برای پروژه بیمارستان جایگزین شهدای عشایر در سال ۱۴۰۰ پیش‌بینی شود تا این طرح را به نتیجه برسانیم.

به گزارش موج خبر، سید موسی خادمی امروز سه شنبه در جلسه ویدئو کنفرانس افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت لرستان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و خدا قوت به مجموعه کادر درمان اظهار داشت: امروز تعدادی از طرح‌های حوزه سلامت استان را افتتاح می‌کنیم و امیدواریم مردم از برکات این طرح‌ها استفاده کنند.

وی یادآور شد: چون بیمارستانی نداریم که در آینده نزدیک به بهره برداری برسانیم باید از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم و تعداد تخت‌ها را برای بیماران مبتلا به کرونا افزایش دهیم.

استاندار لرستان با بیان اینکه حدود ۷۰ تخت آی سی یو به ظرفیت بیمارستان‌های لرستان اضافه شده است، تصریح کرد: ۳۰ تخت دیگر اگر در کوتاه مدت ایجاد کنیم می‌توانیم بخش بیشتری از نیازها را برطرف کنیم.

خادمی با تاکید بر لزوم اختصاص دستگاه‌های سی تی اسکن به مراکز درمانی شهرهای مختلف لرستان، افزود: کمبود این دستگاه‌ها در این روزها بیشتر احساس می‌شود و تسریع در اختصاص این دستگاه‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.

وی به پروژه بیمارستان جایگزین شهدای عشایر خرم آباد اشاره کرد و گفت: براساس آخرین تصمیم گیری ها قرار شد این پروژه از طریق تهاتر املاک پیش برود، کار سخت است و علی رغم جلساتی که داشته‌ایم الان کارگاه فعال نیست.

استاندار لرستان با بیان اینکه باید منابع قابل قبولی برای این پروژه در سال ۱۴۰۰ پیش بینی کنیم تا این طرح را به نتیجه برسانیم، تصریح کرد: مسئله تهاتر را با جدیت دنبال می‌کنیم اما تخصیص اعتبارات جدید نتیجه بهتری خواهد داشت.

 

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir