امسال ۳۰ تعاونی راکد لرستان احیا می‌شوند

امسال ۳۰ تعاونی راکد لرستان احیا می‌شوند
شناسه خبـر : ۱۲۹۰۰ دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵

خرم‌آباد- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از احیای ۳۰ تعاونی راکد این استان طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی آشتاب امروز دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت هفته تعاون با بیان اینکه در سال جهش تولید تلاش بر این است که بخش اقتصادی را حمایت کنیم، اظهار داشت: در لرستان بیش از دو هزار و ۸۵۴ تعاونی وجود دارد و در این تعاونی‌ها ۲۸ هزار نفر مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به اینکه ۴۷۶ مورد از تعاونی‌های استان مربوط به بانوان است، گفت: بالغ بر چهار هزار و ۳۳۱ نفر در این تعاونی‌های بانوان مشغول به فعالیت هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به برنامه‌های هفته تعاون، عنوان کرد: غبار روبی گلزار شهدا در روز اول هفته تعاون یکی از این برنامه‌ها بوده است.

آشتاب، توجه به احیای تعاونی‌های راکد را یکی دیگر از برنامه‌های مدنظر عنوان کرد و گفت: امسال احیای ۳۰ تعاونی را در دستور کار قرار داده ایم.

وی با تاکید بر اینکه ما به دنبال معرفی الگوهای نمونه بخش تعاون هستیم، بیان داشت: روز چهار شنبه هفته جاری نیز ۱۵ تعاونی برتر استان را معرفی خواهیم کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه در هفته تعاون امسال ۱۴ تعاونی با اشتغال ۸۸ نفر و اعضای ۱۰۳ نفر افتتاح خواهیم کرد، افزود: نشستی را طی این هفته با تشکل‌های تعاونی برگزار خواهیم کرد.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir