حوزه علمیه از تکنولوژی روز بهره مند شود

حوزه علمیه از تکنولوژی روز بهره مند شود
شناسه خبـر : ۱۲۵۷۵ یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(16شهریور) در جمع اساتید پژوهش حوزه علمیه لرستان اظهار داشت: اساتید نقش پدری در برابر طلبه بر دوش دارند.   نماینده...

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(16شهریور) در جمع اساتید پژوهش حوزه علمیه لرستان اظهار داشت: اساتید نقش پدری در برابر طلبه بر دوش دارند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت تقویت ارتباط بین طلاب و اساتید، افزود: اساتید حوزه بهترین و اثرگذارترین فرد در موفقیت علمی و اخلاقی طلاب هستند.

 

وی در ادامه به نقش و حضور روحانیت در جامعه اشاره کرد و گفت: این حضور باید هر روز پر رنگ تر از گذشته شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت تقویت ارتباط روحانیت با مردم تأکید کرد و عنوان داشت: نباید اجازه داد که عواملی همچون شیوع ویروس کرونا بر حضور روحانیت در جامعه تأثیر بگذارد.

 

وی بر ضرورت برنامه ریزی و عمل هوشمندانه برای تقویت ارتباط روحانیت با مردم تأکید و بیان کرد: هر اندازه که حضور روحانیت که اهل شرافت، کرامت و پاک دستی کم رنگ شود از اسلامیت نظام نیز کاسته خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان از حوزه علمیه به عنوان مراکز تربیت و پرورش دانشمندان علوم اسلامی یاد کرد و گفت: با انتخاب اساتید و بهره مندی از تکنولوژی روز در حوزه باید برای رسیدن به اهداف متعالی و حفظ و حراست از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی گام برداشت.

پایان پیام/666
ضمیمه :

منبع خبر:شبستان

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir