ارتباط با قرآن، ذکر و یاد خدا امری مهم در ارتقای اخلاق و معنویت است

ارتباط با قرآن، ذکر و یاد خدا امری مهم در ارتقای اخلاق و معنویت است
شناسه خبـر : ۱۲۵۶۵ یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز(16شهریور) در مراسم میثاق طلبگی در جمع طلاب جدیدالورود مدرسه علمیه رضویه خرم آباد، اظهار داشت: انتخاب مسیر...

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز(16شهریور) در مراسم میثاق طلبگی در جمع طلاب جدیدالورود مدرسه علمیه رضویه خرم آباد، اظهار داشت: انتخاب مسیر طلبگی رسالت سنگینی بر دوش شما جوانان می گذارد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت توجه طلاب به امر تحصیل و تهذیب نفس تأکید کرد و افزود: هر فردی دارای دو چهره ظاهری و باطنی است، ساختن چهره ظاهری دست انسان نیست و در رشد و تعالی چهره باطنی هر فردی نقش مؤثری دارد.

 

وی با بیان اینکه منظور از چهره باطنی سرشت، صفات و ویژگی های هر فرد است که با عمل صالح ساخته شده و در اختیار انسان است، تصریح کرد: با خودسازی و تهذیب نفس و الگو گیری از بزرگان دین در این زمینه باید نقش آفرینی کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت تقویت انس با قرآن تأکید کرد و ادامه داد: قرآن کتابی انسان ساز است و بهره مندی از تعالیم دینی برای قرار گرفتن در مسیر صحیح زندگی ضروری است.

 

وی با بیان اینکه باید اخلاق و رفتار طلاب الگوی دیگران باشد، گفت: ارتباط با قرآن، ذکر و یاد خدا امری مهم در ارتقای اخلاق و معنویت و خودسازی است.

پایان پیام/666
ضمیمه :

منبع خبر:شبستان

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir