جامعه نیازمند کارهای فرهنگی است که ریشه در دین دارد

جامعه نیازمند کارهای فرهنگی است که ریشه در دین دارد
شناسه خبـر : ۱۲۵۳۶ یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین «شعبانعلی صالحی» امروز(16 شهریور) در بازدید از اداره  عقیدتی‌ سیاسی نیروی زمینی ارتش  منطقه لرستان، اظهار داشت: تربیت صحیح برگرفته از ارزش...

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین «شعبانعلی صالحی» امروز(16 شهریور) در بازدید از اداره  عقیدتی‌ سیاسی نیروی زمینی ارتش  منطقه لرستان، اظهار داشت: تربیت صحیح برگرفته از ارزش های دینی و سیره ائمه معصومین (ع) است.

 

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروهای زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: تربیت کادر مومن در تراز انقلاب اسلامی  به معنی تربیت انسانهای دین دان، دین دار و دین بان است.

 

 وی با اشاره به تقویت برنامه های فرهنگی برای مقابله با توطئه های دشمنان، اظهار داشت: کارهای فرهنگی که ریشه در دین دارد، مورد نیاز جامعه امروزی و وسیله‌ای برای تربیت انسان ها است.

 


حجت الاسلام صالحی کار فرهنگی را نیازمند مبلغ ،مخاطب و محتوای کار دانست و  افزود: تمامی کارکنان عقیدتی سیاسی باید هرکدام یک مبلغ دینی در یگان باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: رمز موفقیت یک مبلغ شناسایی مخاطب است و این رویکرد از جمله روش ها و قالب هایی است که باید برای انجام کار فرهنگی به این اصول پایبند باشیم .


رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه با تاکید بر  اجرای اهداف و برنامه های  اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی در طول سال، اظهار کرد: هر کدام از ما کارکنان عقیدتی سیاسی می بایست برای موفقیت در کار فرهنگی اصول دین داری، دین بان و دین دان را مورد توجه قرار بدهیم.


وی بیان کرد: چنانچه بتوانیم  بتوانیم علاوه بر شناخت دین (دین دان )به آن عمل (دین دار)و از آن محافظت کنیم(دین بان ) می توانیم بگوییم که کادرسازی در تراز انقلاب اسلامی ایران صورت گرفته شده است.
حجت الاسلام صالحی با بیان اینکه  با توجه به شرایط کرونایی جامعه نباید بگویم کار فرهنگی تعطیل شده است، اظهار کرد امروز وظیفه ما به نوعی سنگین تر شده است و ما  در صورتی که نتوانیم در فضای حقیقی کار فرهنگی را انجام بدهیم باید با قدرت چند برابر در فضای مجازی کار های فرهنگی انجام بگیرد.

 

 رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران  افزود: در همین راستا خوشبختانه  با حمایت سلسله مراتب فرماندهان و مسئولین ارتش کارهای بسیار خوبی در ارتش جمهوری اسلامی ایران برای کارکنان و خانواده های آنان انجام شده است.

 


گفتنی است، دراین دیدار ازکارکنان و  نفرات ممتاز و فعال فرهنگی در منطقه لرستان با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.

 

پایان پیام/599
ضمیمه :

منبع خبر:شبستان

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir