۲۲ میلیارد تومان برای تسهیلات اشتغال‌زایی به کوهدشت اختصاص می‌یابد

۲۲ میلیارد تومان برای تسهیلات اشتغال‌زایی به کوهدشت اختصاص می‌یابد
شناسه خبـر : ۱۲۳۰۹ شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰

گروه استان‌ها- مدیرکل کمیته‌امداد لرستان گفت: درصدد هستیم که امسال بیش‌از ۲۲ میلیارد تومان را در حوزه تسهیلات اشتغال‌زایی برای کوهدشت جذب کنیم.

- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کوهدشت، جاسم محمدی فارسانی ظهر امروز در ستاد توسعه که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در سال گذشته در کوهدشت حدود 500 شغل توسط کمیته‌امداد ایجاد و 15میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی نیز سرمایه‌گذاری شده‌است.

وی با بیان اینکه درصدد هستیم که امسال حدود 22 میلیارد و 100 میلیون تومان را در حوزه تسهیلات اشتغال‌زایی برای کوهدشت جذب کنیم، افزود: علاوه‌بر کار ما بنیاد مستضعفان یکی از نقاط هدفش را در این شهرستان قرار داده‌است و ما به‌عنوان رابط برای اجرایی‌شدن اهداف در خدمت مردم هستیم.

مدیرکل کمیته‌امداد امام‌خمینی(ره) لرستان با تأکید به اینکه امیدواریم که برای امسال 600 تا 650 شغل را در کوهدشت ایجاد کنیم، عنوان کرد: راه‌اندازی پنل‌های خورشیدی، گلخانه‌های کوچک زود‌بازده و کارگاه نان کامل را در برنامه توسعه این شهرستان در دستور کار داریم.

کوروش خسروی رئیس شعبه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در لرستان نیز در این جلسه بیان کرد: بنیاد برکت یکی از زیرمجموعه‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بوده و جامعه هدف ما روستاییان است.

وی با بیان اینکه بنیاد برکت 40 میلیارد تومان در کوهدشت سرمایه‌گذاری کرده‌است، افزود: 22 صندوق توسعه روستایی در این شهرستان و روستاهای هدف داریم.

رئیس شعبه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در لرستان عنوان کرد: بنیاد برکت از سال 1397 تاکنون در 125 روستای کوهدشت فعالیت داشته و چتر خدمات این نهاد در کل این شهرستان گسترده شده‌است.

وی بیان کرد: در کوهدشت یک مجری و دو تسهیل‌گر از سوی بنیاد برکت داریم که خدمات خود را به‌صورت صددرصدی در این شهرستان ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/ 644/ ز

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir