فضای لرستان به سمت برنامه‌های قرآنی و فرهنگی سوق داده شود

فضای لرستان به سمت برنامه‌های قرآنی و فرهنگی سوق داده شود
شناسه خبـر : ۱۲۱۸۷ شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در لرستان تاکید کرد: فضای استان به سمت برنامه‌های قرآنی و فرهنگی سوق داده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمد شاهرخی امروز شنبه در دیدار با معاون ارتباطات و مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن کشور در سخنانی با تاکید بر ضرورت افزایش فعالیت‌های قرآنی خانگی اظهار داشت: می‌توان در این راستا از ظرفیت مربیان توانمند و خوش فکر در محله‌های مختلف استفاده کرد.

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای اخذ اعتبار برنامه‌های فرهنگی و دینی در استان عنوان کرد: این برنامه‌ها با همکاری سازمان تبلیغات، اوقاف و امور خیریه، ارشاد و… در لرستان عملیاتی خواهند شد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه جامعه‌ای سالم است که افراد آن سالم باشند تصریح کرد: حیات جامعه نیز به فرهنگ قرآنی وابسته است و ایمان، عمل صالح، خرد ورزی، کرامت و… با آموزش‌ها، تدبر و فعالیت‌های قرآنی محقق می‌شود.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر ضرورت اجرای برنامه‌های قرآنی در دانشگاه‌ها، مدارس، مساجد و… بیان داشت: همچنین افزایش محافل قرآنی در محله‌های مختلف می‌تواند در دستور کار قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه فضای استان باید به سمت فضای قرآنی و برنامه‌های این حوزه سوق داده شود تا حیات طیبه حاصل شود افزود: در حوزه‌های علمیه نیز توجه به برنامه‌های قرآنی باید بیشتر از گذشته باشد و مباحث، علوم قرآنی و تدبر در قرآن به صورت کیفی باشد.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir