همه شرایط حفظ سلامت دانش آموزان سنجیده شده است

همه شرایط حفظ سلامت دانش آموزان سنجیده شده است
شناسه خبـر : ۱۲۰۷۵ شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷

خرم‌آباد- استاندار لرستان گفت: همه شرایط حفظ سلامت دانش آموزان سنجیده شده و آموزش‌وپرورش اجازه نمی‌دهد دانش آموزان در معرض خطر قرار بگیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید موسی خادمی امروز شنبه در مراسم بازگشایی مدارس در دبیرستان دخترانه شکوه ناحیه دو خرم آباد که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مدیر کل آموزش و پرورش لرستان برگزار شد، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان و ابراز خرسندی به خاطر آغاز بهار تعلیم و تربیت از همه فرهنگیان معلمان و کسانی که در آماده سازی مدارس، فضاهای آموزشی و تولید محتوای آموزشی نقش داشته‌اند تقدیر و تشکر کرد.

خادمی با اشاره به اینکه امسال کار تعلیم و تربیت سخت‌تر از سال‌های گذشته است، اظهار داشت: مدیران و معلمان در فرایند آموزش و پرورش امسال، کار سخت‌تری نسبت به گذشته دارند و موضوع مهم آموزش را به روش تلفیقی مجازی و حضوری انجام می‌دهند و امیدواریم که دانش‌آموزان با سعی و تلاش به وظایف خود عمل کنند و سال خوبی را از لحاظ تحصیل علم و دانش داشته باشند.

استاندار لرستان تصریح کرد: آموزش در مدرسه و حضور در کلاس درس آثار متفاوتی با آموزش مجازی دارد و امیدوارم به زودی چنین فرصتی برای همه عزیزان فراهم شود و عزیزان ما بتوانند در مدرسه در کنار هم باشند.

خادمی با اشاره به آمادگی آموزش و پرورش گفت: به مردم عزیز اطمینان می‌دهیم که همه شرایط لازم در آموزش و پرورش سنجیده شده و اولیا خیالشان راحت باشد که آموزش و پرورش اجازه نمی‌دهد دانش آموزان در معرض خطر قرار بگیرند و با رعایت همه ضوابط کار آموزش را انجام خواهند داد.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir