بیانیه دفتر بسیج دانشجویی شهرستان بروجرد به مناسبت سالگرد ارتحال امام

بیانیه دفتر بسیج دانشجویی شهرستان بروجرد به مناسبت سالگرد ارتحال امام
شناسه خبـر : ۱۲۰۶۱۵ دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۰

دفتر بسیج دانشجویی شهرستان بروجرد به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار استان‌ها موج خبر، دفتر بسیج دانشجویی شهرستان بروجرد به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سال‌ها می‌گذرد حادثه‌ها می‌آید انتظار فرج از نیمۀ خرداد کِشَم

چهاردهم خردادماه سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، روزی است که ملت بزرگ ایران و تمام آزادگان جهان در فراق آن عالم ربانی در سوگ نشسته و صاحب ماتم و عزا شدند.

یقینا رحلت جانسوز و جانگداز معمار کبیر انقلاب ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای مردم این مرز و بوم و محبان آن بزرگ‌مرد خواهد بود.

شکی نیست که سیرۀ ایشان برگرفته از سیرۀ سید و سالار شهیدان امام حسین (علیه‌السلام) بوده و در مدت عمر با عزت خود همواره در برابر ظالمان و گردنکشان ایستادگی کرده و به دفاع از حقوق مظلومان پرداخته است.

به زیر آوردن پرچم نظام متوحش ستمشاهی و برافراشتن پرچم اسلام و بیدار کردن غیرت ملی در مقابل مستکبران جهان علی‌الخصوص آمریکای جنایتکار و صدور انقلاب اسلامی ایران به سایر کشور‌ها نشان از درایت بی‌بدیل، شجاعت بی‌نظیر، عزم راسخ و نیت خدایی ایشان دارد. همچنین یادآور می‌شود که بنیانگذار انقلاب در خصوص دانشگاه می‌فرمایند؛ «از دانشگاه باید سرنوشت یک ملت تعیین شود.

دانشگاه خوب یک ملت را سعادتمند می‌کند و دانشگاه غیر اسلامی، دانشگاه بد، یک ملت را به عقب می‌زند.» (صحیفه امام، ج ۸، ص ۶۱). این فراز از سخنان حضرت امام خمینی (ره) به خوبی اهمیت و جایگاه والای دانشگاه را نشان می‌دهد، امیدواریم که دانشجویان فرهیخته و اساتید بزرگوار در سطح دانشگاه رهروی مسیر آن امام عزیز بوده و الگوی خوبی برای سایر اقشار جامعه باشند. روح بلند و ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران شاد و یادش گرامی‌باد.

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir