اقتدار امروز ایران ثمره اقتدای به سیره امام خمینی و پیروی از جانشین ایشان است

اقتدار امروز ایران ثمره اقتدای به سیره امام خمینی و پیروی از جانشین ایشان است
شناسه خبـر : ۱۲۰۶۰۹ یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۰

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، و استاندار لرستان به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد پیامی مشترک صادر کردند.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، استاندار لرستان و نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد پیام مشترک صادر کردند. 

 متن پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

ملت رشید ایران اسلامی، سالها در مسیر رسیدن به قله اقتدار و افتخار و در تاریخ سراسر مقاومت خود در برابر هجوم بیگانگان و دشمنان، و مبارزه با ظلم و بی عدالتی، با هدایت بی نظیر بزرگ مردی از سلاله رسول خدا «ص»‌ و حکیمی فرزانه، در راه دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، و رسیدن به استقلال و آزادی گام نهاد، و با تقدیم هزاران شهید، پرچم پر افتخار ایران اسلامی را به اهتزاز درآورد، و بار دیگر دین و سنت نبوی و آیین علوی را احیاء نمود.

هر سال که می‌گذرد، نیمه خرداد ماه، برای ملت شریف ایران، سالروز بزرگداشت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) بعنوان احیاگر اسلام ناب محمدی«ص» همراه با حزن و اندوه فراوان است. 

امام خمینی (ره)؛ رهبر آزادگان و مستضعفان جهان، شخصیتی بی نظیر، و مرجعی بصیر، که نامی به بلندای تاریخ پر فراز و نشیب ایرانِ با صلابت دارد، که با فریادی بلند و قامتی راستین، در احقاق حق ملت ایران، مبارزه نمود، و قطعاً اقتدار و اعتلای امروز ما، ثمره اقتدای مردم ایران به سیره بزرگ امام عظیم الشأن و پیروی از شاگرد مکتب آن یگانه دوران، امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است.

پیوند ناگسستنیِ ارتحال ملکوتی حضرت روح الله «ره» و قیام خونین ۱۵ خرداد بر هیچکس پوشیده نیست، تا آنجاکه انقلاب اسلامی با نام و اندیشه و راه امام خمینی«ره» و شهدای والامقام پانزدهم خرداد آغاز و در تاریخ ماندگار شد، و اکنون وظیفه همگانی ماست، تا در صیانت از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی، پایدار و استوار بایستیم و برای ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و امام عزیز، با همدلی و وحدت، دشمنان را از توطئه‌های شوم خود نا امید و پایه‌های اقتدار و عزت ایران اسلامی را تضمین نمائیم.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، سالگرد رحلت آن یار سفر کرده و شهدای والامقام ۱۵خرداد را به محضر حضرت ولیعصر (عج) ومقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم همیشه در صحنه و شهید پرور و ولایتمدار استان لرستان، تسلیت عرض می‌نماییم، و از مردم متدین و انقلابی استان لرستان و شهرستان خرم آباد دعوت می‌کنیم، در مراسم‌هایی که به همین مناسبت در سراسر استان برگزار می‌گردد شرکت فرمایید.

 از درگاه خداوند متعال، عزت و اقتدار نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران را، تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) درخواست می‌نماییم.

«سید احمدرضا شاهرخی_فرهاد زیویار»

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir