پایه‌های ظلم به واسطه انقلاب امام خمینی(ره) متزلزل شد

پایه‌های ظلم به واسطه انقلاب امام خمینی(ره) متزلزل شد
شناسه خبـر : ۱۲۰۶۰۶ شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: امام خمینی(ره)، این شخصیت بزرگ و بی‌نظیر، تحول بزرگی را در عالم اسلام به وجود آورد، کمااینکه پایه‌های ظلم به واسطه قیام امام متزلزل شد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام علی درویشی ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، ضمن تسلیت ایام ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: امام راحل شخصیتی روحانی و تربیت شده حوزه علمیه بودند.

وی خاطرنشان کرد: با نگاه به قیام‌های ۳۰۰ ساله اخیر می‌توان گفت که پرچمدار اکثر آن‌ها روحانیت بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه قیام امام راحل برای به دست آوردن پست و مقام نبود، افزود: حرکت و قیام امام خمینی(ره) تنها برای خدا و خدمت به خلق بود.

درویشی بیان داشت: قیام امام خمینی(ره) معجزه الهی برای نصرت دین بود و این نصرت توسط امام بروز و ظهور کرد.

وی با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) سرچشمه حقیقت معنویت و دین در عصر ما بود، افزود: امام در رابطه با مسائل دین و حقیقت انقلاب در مقابل هیچ قدرتی کوتاه نیامد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه امام راحل دست بیعت با هیچ ظالمی نداد، گفت: این شخصیت بزرگ و بی‌نظیر تحول بزرگی را در عالم اسلام به وجود آورد، کمااینکه پایه‌های ظلم به واسطه قیام امام متزلزل شد.

درویشی ادامه داد: انقلاب امام متصل به حقیقت الهی است و تا زمانی که عالمی وجود دارد، راه و تفکر خمینی(ره) نیز تداوم دارد و هیچ تفکر فاسدی نمی‌تواند سد راه آن شود.

وی با بیان اینکه امام به جوانان اعتماد کرد و همین جوانان دفاع مقدس را به نتیجه رساندند، افزود: امروز نیز رهبر معظم انقلاب همین رسالت را دارند و چه بسا شرایط دشوارتر از قبل شده است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: فتنه‌هایی که پس از امام راحل برای زمین‌گیر کردن انقلاب ایجاد شده بسیار بیشتر و سخت‌تر از اوائل انقلاب است و مقام معظم رهبری با وجود مظلومیت‌های بسیار، انقلاب امام را از گردنه‌های سخت عبور داده و خواهد داد.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir