تعهدات حوزه مسکن در لرستان تحقق پیدا نکرده است/ باید پاسخگو باشیم

تعهدات حوزه مسکن در لرستان تحقق پیدا نکرده است/ باید پاسخگو باشیم
شناسه خبـر : ۱۲۰۶۰۵ شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰

استاندار لرستان گفت: علی‌رغم تعهدات داده شده ، انتظارات در حوزه مسکن برآورده نشده است.

به گزارش خبرنگار موج خبر، فرهاد زیویار امروز شنبه در جلسه شورای مسکن لرستان با اشاره به اینکه علی‌رغم تعهدات داده شده در استان، موضوع مسکن انتظارات را برآورده نکرده است، اظهار داشت: کاستی‌ها در استان بر دوش هیچ بخشی نیست؛ بلکه همه باید پاسخگو باشیم.

وی با بیان اینکه فرآیند مسکن بخش‌های متعددی را شامل می‌شود، عنوان کرد: تأمین زمین، تقاضای متقاضیان، واجد شرایط بودن متقاضیان از جمله این بخش‌ها هستند.

استاندار لرستان، افزود: با ابتکار صورت گرفته در شورای مسکن استان، برگزاری جلسات، به صورت بخشی است و طبق مسئولیت‌های مختلفی که شورای مسکن دارد دستگاه‌های مختلف بر اساس مسئولیت‌های خود تشکیل جلسه خواهند داد.

زیویار با اشاره به اینکه رتبه همراهی بانک‌ها در تسهیلات نهضت ملی مسکن مناسب نیست، عنوان کرد: این رتبه همانند همراهی دستگاه‌های اجرایی در استان، ۲۴ است که مناسب نیست.

وی با تاکید بر اینکه ظرف یک ماه آینده بانک‌ها باید رتبه خود را به زیر ۲۰ برسانند، عنوان کرد: بر اساس سازوکارهای مشخص شده متقاضیان برای انعقاد قراردادها معرفی و یا به تعداد درخواست‌ها رسیدگی داشته باشند.

استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تغییر و تحولات در استان را باید به فال نیک گرفت، افزود: با حضور نیروهای جدید و ایده‌های جدید می‌توان رونق و تحرکی به کار داد، همچنین اگر تغییری روی می‌دهد، قدران زحمات همکاران در ادوار قبل هستیم.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir