ایجاد زیرساخت‌ها و مجتمع‌های فرهنگی در کوهدشت و رومشکان

ایجاد زیرساخت‌ها و مجتمع‌های فرهنگی در کوهدشت و رومشکان
شناسه خبـر : ۱۲۰۵۱۶ جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۰

کوهدشت- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر لزوم ایجاد زیرساخت‌ها و مجتمع‌های فرهنگی در کوهدشت و رومشکان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار موج خبر، محمدمهدی اسماعیلی امروز پنجشنبه در همایش فعالان قرآنی استان لرستان که در مجتمع فرهنگی و هنری امید شهرستان کوهدشت برگزار شد، ضمن تجلیل از پدر شهیدان عجمیان و بدریان از شهدای مدافع امنیت و مدافع حرم و همچنین خادمان قرآنی این استان، اظهار داشت: گسترش هویت دینی و انقلابی در میان آحاد مردم یکی از مهم‌ترین دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی به شمار می‌رود و تجلیل از خانواده شهدا، نمادسازی همان هویت بزرگی است که انقلاب اسلامی به ارمغان آورده و تمامی افتخارات ایران عزیز برآمده از تاریخ باشکوه و هویت ساز خود است.

وی با بیان اینکه در طول ۴۵ سالی که نهضت اسلامی مردم ایران به پیروزی رسیده، جمهوری اسلامی موفقیت‌های بزرگی را به دست آورده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی همواره توانسته با مشارکت، پشتیبانی و همراهی آحاد مردم عزیز ایران تمامی مشکلات و بحران‌ها را پشت سر بگذارد و باید گفت اگر پیروزی انقلاب اسلامی را معجزه بزرگ قلمداد کنیم تداوم، بقا و سربلندی آن معجزه بزرگ‌تری محسوب می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ادامه داد: پیوند ناگسستنی میان امام و امت اجازه توفیق و کامیابی را به دشمنان مردم نداده و ادامه مسیر باشکوه نهضت اسلامی مردم ایران با تداوم این پیوند ممکن خواهد بود.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی بنای خود را برطرف کردن دغدغه‌ها، مشکلات و جبران عقب ماندگی‌ها گذاشته است، عقب ماندگی‌هایی که بر اثر برخی غفلت‌ها، امروز جامعه ایرانی را با معضلاتی روبرو کرده است.

وی همچنین در خصوص شهرستان کوهدشت، گفت: کوهدشت قطب خوشنویسی کشور است و این شهرستان نمونه به فعلیت رساندن جوانان به توسعه فرهنگی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: بخشی از زیرساخت‌های فرهنگی شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان باید ایجاد شود و وجود مجتمع‌های فرهنگی در این مناطق ضروری است و امیدواریم در این سفر اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

اسماعیلی همچنین بر حل مشکلات ۵۰ مؤسسات قرآنی فعال کوهدشت نیز تاکید کرد.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir