اهداف و آرمان‌های شهدا و انقلاب باید به نسل‌های بعدی منتقل شود

اهداف و آرمان‌های شهدا و انقلاب باید به نسل‌های بعدی منتقل شود
شناسه خبـر : ۱۲۰۴۹۳ سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰

استاندار لرستان تاکید کرد: اهداف و آرمان‌های شهدا و انقلاب باید به نسل‌های بعدی منتقل شود.

به گزارش خبرنگار موج خبر، فرهاد زیویار امروز سه شنبه در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لرستان، اظهار داشت: نسلی که ما در آن قرار داریم به اهداف و آرمان‌های شهدا و انقلاب تا حدود زیادی واقفیم اما به عنوان حلقه واصله وظیفه داریم این آرمان‌ها را به نسل‌های بعد انتقال دهیم.

وی ادامه داد: این انتقال اهداف از طریق برنامه‌های تدوین شده در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله برگزاری کنگره شهدا میسر خواهد شد.

استاندار لرستان با اشاره به کارنامه قابل قبول استان لرستان در امر ترویج فرهنگ شهدا، تصریح کرد: در این کار عدد و رقمی در کار نبوده و برای تأثیر بیش‌تر باید با دل، روح و جان آمیخته باشد.

زیویار همچنین با اشاره به تفاوت‌های جنگ سخت و نرم، عنوان کرد: نثار جان در جنگ سخت که اساس کشور مورد تهدید قرار دارد معاوضه می‌شود که در کفه ترازو معادلی برای آن پیدا نمی‌شود.

وی افزود: این همان تفاوت مهم جنگ سخت با جنگ نرم است که باید ارزش آن برای نسل امروز به خوبی ترویج شود.

استاندار لرستان اظهار کرد: شهدا مأموریت بزرگ خودشان را انجام دادند و حالا نوبت ماست که با تبیین آرمان‌هایشان به گونه‌ای عمل کنیم که شرمنده آنها نشویم.

زیویار برگزاری کنگره شهدا را یک ظرفیت و فرصت برشمرد و گفت: تمامی مسئولان در دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به این موضوع با تمام توان همراهی کرده و ادای دین کنیم.

وی سالروز عملیات حاج عمران را گرامی داشته و عنوان کرد: حضور نام ۳۰۰ شهید شاخص از استان لرستان در بین نام شهدای این عملیات افتخاری بزرگ برای لرستان است.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir