آخرین وضعیت برج‌های دوقلوی خرم‌آباد از زبان معاون رئیس‌جمهور/ برنامه بنیاد شهید واگذاری سهام است

آخرین وضعیت برج‌های دوقلوی خرم‌آباد از زبان معاون رئیس‌جمهور/ برنامه بنیاد شهید واگذاری سهام است
شناسه خبـر : ۱۲۰۴۸۶ سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۰

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در خصوص وضعیت پروژه برج‌های دوقلوی خرم‌آباد، گفت: با توجه به اینکه برنامه جدی ما خروج از این پروژه و واگذاری سهام است، بنابراین شهرداری باید تکلیف خود را مشخص کند.

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی در حاشیه تجلیل از خانواده شهدای امنیت لرستان در پاسخ به پرسش خبرنگار موج خبر در خصوص پروژه برج‌های دوقلوی خرم‌‌آباد که با مشارکت شرکت معین کوثر وابسته به بنیاد شهید و شهرداری در حال احداث بود و در سالیان اخیر راکد شده است، توضیح داد: سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای را با حضور استاندار و شهردار سابق منعقد کردیم و منتظریم دوستان نظرشان را بدهند، مسئله کارشناسی روشن است، چون قانون دارد.

وی گفت: با توجه به اینکه برنامه جدی ما خروج از این پروژه و واگذاری سهام است، بنابراین شهرداری باید تکلیف خود را مشخص کند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، خاطرنشان کرد: ارگانی که باید سهام را دریافت کند، شهرداری است که باید تکلیفش را روشن کند.

معاون رییس جمهور در بخش دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به سوالی در خصوص حمایت بنیاد شهید از خانه‌های خلاق، با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری کشور، گفت: با معاونت علمی رییس جمهور نیز تفاهم‌نامه‌ای را برای تشکیل خانه‌های خلاق منعقد کرده‌ایم.

قاضی زاده هاشمی، بیان کرد: در راستای رشد پایدار یک هزار استارت آپ از گروه ایثار و شهادت را سازماندهی کرده‌ایم، به دنبال توسعه این موضوع هم هستیم.

وی با اشاره به اینکه برای کاهش بیکاری در جامعه ایثارگری باید به دنبال مشاغلی با ارزش افزوده بالا باشیم، گفت: شرکت‌های دانش بنیان علاوه بر ارزش افزوده بالا در رشد پایدار هم نقش مهمی دارند، بنابراین توسعه شرکت‌های دانش بنیان مد نظر ما است.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir