تاکید امام جمعه خرم آباد بر برخورد با اماکن پذیرایی از بدحجابان

تاکید امام جمعه خرم آباد بر برخورد با اماکن پذیرایی از بدحجابان
شناسه خبـر : ۱۲۰۰۱۱ جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰

امام جمعه خرم آباد پوشش را امری شرعی و قانونی دانست و برخورد با اماکن پذیرایی از بدحجابان تاکید کرد .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نماینده ولی فقیه در لرستان در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه خرم آباد با تشریح شرایط جامعه  در حوزه حجاب و عفاف گفت: پوشش امری شرعی و قانونی است که دشمن از این موضوع برای مقاصد سیاسی خود استفاده می‌کند زیرا به این نتیجه رسیده است که برای حاکمیت بر کشور‌های اسلامی باید پوشش آن ها را هدف قرار داد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی برخورد با اماکن پذیرایی کننده از بی حجابان را که محلی برای آسیب به دختران کم سن و سال و برخی معاشرت‌ها و برگزاری جشن‌های مختلط و حرام شده است، ضروری دانست.

امام جمعه خرم آباد ، ترزیق روحیه ناامیدی در جامعه را نقشه دشمنان دانست و گفت: یکی از راه‌های دمیدن امید در مردم خدمت به آنهاست زیرا امیدوار کردن آن‌ها، حضورشان در صحنه مبارزه علیه نظام سلطه را حفظ می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: مدیری که با مردم ارتباطی ندارد و مسئولی که به مراجعات حضوری و غیرحضوری مردم اعتنایی نمی‌کند به امید مردم ضربه می‌زند.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی ادامه داد: مسئولی که با تاخیر به اداره می‌رود و مختصر حضوری در محل کار خود دارد و یا در تعطیلات و بین تعطیلات محل خدمت را ترک می‌کند، دیگر از جنس مردم نیست و به مردم تعلق ندارد و این مسئول نمی‌تواند خیرخواه مردم باشد.

خطیب جمعه خرم آباد سپس با قدردانی از خدمات دولت سیزدهم در مبارزه با کرونا و تلاش برای تامین مسکن مردم و همچنین احیاءی کارگاه های تعطیل و نیمه تعطیل گفت: گرانی باعث اذیت و آزار مردم شده است، باید برنامه ای علمی و کارشناسی برای کنترل گرانی تدارک دیده شود تا مردم برای تامین معیشت این میزان در رنج نباشند.

وی به رشد تولید خودرو و فولاد در کشور اشاره کرد و افزود: رشد در این حوزه ها باید منجر به مهار تولید و کنترل گرانی شود نه این که در یک طرف رشد تولید و از طرف دیگر رشد قیمت داشته باشیم. مسئولان باید به این مشکل پاسخ دهند.


امام جمعه خرم آباد همچنین به شب‌های پر خیر و برکت قدر اشاره کرد و گفت: شب‌های قدر از ممتازترین و بی‌نظیرترین شب‌هایی است که در این سه شب نسیم رحمت وزیدن می‌گیرد و خداوند نسیم رحمت الهی را به سمت بندگانش می‌فرستد.

 

در ادامه از خانواده معظم شهیدان یدالله شاه کرمی و محمود ویسکرمی قدردانی شد.

منبع خبر:صداوسیما

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir