پایان حسابرسی ویژه پارسیلون/ کارخانه ابتدای سال آینده به مزایده گذاشته می‌شود

پایان حسابرسی ویژه پارسیلون/ کارخانه ابتدای سال آینده به مزایده گذاشته می‌شود
شناسه خبـر : ۱۱۹۸۷۲ یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی از انجام مزایده واگذاری پارسیلون در ابتدای سال آینده خبر داد و گفت: با پایان یافتن حسابرسی ویژه و محاسبه کارشناسی ارزش املاک و دارایی‌های کارخانه، پارسیلون در ابتدای سال آینده به مزایده گذاشته می‌شود.

مهرداد ویسکرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر در خرم‌آباد، در خصوص آخرین وضعیت کارخانه پارسیلون، اظهار کرد: با تلاش‌هایی که انجام شد، حسابرسی این مجموعه به پایان رسید.

وی خاطرنشان کرد: حسابرسی پارسیلون از ابتدای سال جاری شروع و قرار شد تا خردادماه به پایان برسد، اما به دلیل برخی ابهامات و جابه جایی پرونده‌ها این روند تا روز گذشته به طول انجامید.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی از انجام مزایده واگذاری پارسیلون در ابتدای سال آینده خبر و ادامه داد: با پایان یافتن حسابرسی ویژه و محاسبه کارشناسی ارزش املاک و دارایی‌های کارخانه، پارسیلون در ابتدای سال آینده به مزایده گذاشته می‌شود.

ویسکرمی بیان داشت: تلاش کردیم که این واگذاری قبل از سال انجام شود، اما برخی کارها به طول کشید، از این رو بعد از تعطیلات نوروز به مزایده گذاشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه پارسیلون یکی از فرصت‌های کم‌نظیرصنعتی کشور است، افزود: امیدواریم سرمایه‌گذار جدید از این ظرفیت تولیدی استفاده کند و موجب توسعه و اشتغالزایی در استان شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: پس از واگذاری با توجه به اخذ مجوز ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در خرم‌آباد، پارسیلون می‌تواند به عنوان مرکز منطقه صنعتی معرفی شود.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir