مردم خرم‌آباد خواهان شهردار توانمند هستند/ ضرورت برنامه‌ریزی درست در توزیع اقلام ضروری

مردم خرم‌آباد خواهان شهردار توانمند هستند/ ضرورت برنامه‌ریزی درست در توزیع اقلام ضروری
شناسه خبـر : ۱۱۹۸۶۷ جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰

امام جمعه خرم‌آباد گفت: مطالبه مردم همچنان باقی است که عقب‌ماندگی شهر با انتخاب شهرداری توانمند، دلسوز و دارای کارنامه درخشان در امور شهرسازی جبران شود

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان، ضمن سفارش همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: ستاد تنظیم بازار اعلام کرده که اقلام موردنیاز مردم فراهم و به اندازه کافی تهیه شده است.

وی خاطرنشان کرد: از این رو هم مردم به اندازه لازم اقلام موردنیاز خود را خریداری و بیش از مصرف تهیه نکنند، و هم توزیع‌کنندگان با برنامه‌ریزی صحیح مانع از تجمع و ایجاد صف خرید شوند.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه گران‌فروشی عملی ظالمانه است، افزود: تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان و فروشندگان بدانند که گران فروشی عملی ظالمانه است و خشم خداوند را بدنبال دارد.

شاهرخی بیان داشت: مطالبه مردم همچنان باقی است که عقب‌ماندگی شهر با انتخاب شهرداری توانمند، دلسوز و دارای کارنامه درخشان در امور شهرسازی جبران شود.

وی با بیان اینکه تاخیر در انتخاب آسیب‌هایی دارد، افزود: انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر انتخاب شهردار صورت گیرد و حقوق مردم رعایت شود.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به فراز و نشیب‌های سال ۱۴۰۱، تصریح کرد: در ماه های اخیر شاهد جنگ شناختی ترکیبی در کشور بودیم که توسط آمریکا و حامیانش علیه ملت ایران اسلامی به وجود آمد.

شاهرخی ادامه داد: این فتنه و نقشه شوم همچون دیگر دشمنی‌های گذشته، با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و حضور همیشه در صحنه مردم خنثی شد.

وی با بیان اینکه دشمن با هر شکست، در فکر نقشه دیگری است، گفت: از این رو همواره باید مراقب توطئه‌های دشمن بود.

امام جمعه خرم‌آباد تاکید کرد: توافق‌های اخیر ایران با کشورهایی همچون چین و عربستان رویدادهای مهمی است که بیشترین خسارت را به رژیم اشغالگر قدس و آمریکا و ایادی آن وارد کرد.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir