تشدید بازرسی از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی لرستان

تشدید بازرسی از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی لرستان
شناسه خبـر : ۱۱۹۸۵۳ پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۰

معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان از تشدید بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی این استان همزمان با تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش موج خبر، مریم کوشکی با اشاره به با آغاز برنامه سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، اظهار داشت: با توجه به مصادف شدن ماه مبارک رمضان با تعطیلات نوروز، مانور برنامه سلامت نوروزی امسال به صورت ویژه برگزار شد.

وی افزود: با توجه به این موضوع، امسال در تعطیلات نوروز چندین برابر سال‌های قبل کار داریم و انتظار می‌رود همه در این رابطه دقیق‌تر و پررنگ‌تر از سال‌های گذشته وارد کار شوند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان، ادامه داد: با توجه به ابلاغ دستور العمل وزارتی، برنامه سلامت نوروزی با تشدید بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی حساس به صورت رسمی از ۲۴ اسفند ماه سال جاری تا ۱۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ در استان لرستان انجام می‌شود.

کوشکی، گفت: ۲۲۵ بازرس بهداشت محیط در قالب ۲۵ تیم به صورت اختصاصی و مشترک با سایر ادارات مرتبط، عهده دار نظارت و بازرسی از واحدهای ارائه دهنده خدمات هستند.

وی با بیان اینکه در این راستا ضمن شناسایی متخلفین بهداشتی با آن‌ها برخورد قانونی لازم به عمل خواهد آمد، افزود: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف بهداشتی را به شماره تماس ۱۹۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir