افتتاح پویش همراهان سفر ایمن ویژه نوروز در لرستان

افتتاح پویش همراهان سفر ایمن ویژه نوروز در لرستان
شناسه خبـر : ۱۱۹۸۵۱ پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۰

مراسم افتتاح پویش همراهان سفر ایمن ویژه نوروز ۱۴۰۲ در لرستان همزمان با سراسر کشور در آزادراه خرم‌آباد_اراک برگزار شد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، عصر امروز با حضور برخی مسئولان استانی مراسم افتتاحیه پویش همراهان سفر ایمن ویژه نوروز ۱۴۰۲ در استان لرستان، در ابتدای عوارضی آزادراه خرم‌آباد-اراک برگزار شد.

مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در این مراسم اظهار داشت: پویش همراهان سفر ایمن در راستای اهداف و برنامه‌های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای کشور در خصوص فرهنگ سازی و ارتقای ایمنی و کاهش سوانح رانندگی در قالب مجموعه‌ای از برنامه های فرهنگی، رسانه‌ای و هنری درطول اجرای طرح نوروزی از ۲۴ اسفند سالجاری تا ۱۵فروردین ۱۴۰۲ در دو ایستگاه در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: این پویش در قالب مجموعه‌ای از برنامه‌ها و اقدامات ترکیبی و بین رشته‌ای توسط اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای و همکاری ستاد اقامه نماز استان برگزار می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای لرستان در مورد اهداف این پویش گفت: کمک به افزایش ایمنی سفرهای نوروزی برای خودروهای استفاده کنندگان شخصی و حمل ونقل عمومی و ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه در طول سفر با هدف رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی، اشاعه و پاسداشت ارزش‌های دینی ومذهبی در طول سفر، ارتقای دانش عمومی جامعه در خصوص فرهنگ ایمنی و فرهنگ درست رانندگی وبه کارگیری هنر در خدمت ایمنی برای ایجاد جاذبه‌های جاده‌ای از مهمترین اهداف این پویش است.

شیروانی اضافه کرد: این پویش در استان لرستان در دو ایستگاه، مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی آریا واقع کیلومتر ۱۰ محور خرم‌آباد_پلدختر و مجتمع خدمات رفاهی شهید سید فخرالدین رحیمی واقع در ابتدای عوارضی آزادراه خرم‌آباد_اراک اجرا می‌شود. 

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir