معرفی والدین چندقلوها به مراکز حمایتی جهت تامین مخارج فرزندان

معرفی والدین چندقلوها به مراکز حمایتی جهت تامین مخارج فرزندان
شناسه خبـر : ۱۱۹۸۴۷ چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰

مسوول امور زنان و خانواده فرمانداری خرم‌آباد گفت: معرفی والدین چندقلوها به مراکز حمایتی جهت تامین مخارج فرزندان از جمله اقدامات انجام شده در راستای قانون جوانی جمعیت است.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، شادی ایازی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجرای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، رسالت اصلی امور زنان و خانواده فرمانداری خرم‌آباد از ابتدای سال ۱۴۰۱ است.

وی خاطرنشان کرد: امور زنان و خانواده فرمانداری خرم‌آباد با برگزاری بیش از ۴۶ کارگاه آموزشی با جامعه هدف کارکنان دستگاه‌های اجرایی و مادران جوان و با بهره‌مندی از ظرفیت اساتید مجرب در حوزه خانواده در راستای اجرای مواد قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده گام برداشت

مسوول امور زنان و خانواده فرمانداری خرم‌آباد با اشاره به معرفی بیش از ۱۰ زوج نابارور به مرکز جهاد دانشگاهی جهت درمان، افزود: معرفی والدین صاحب چندقلو به مراکز حمایتی جهت تامین مخارج فرزندان و تقدیر از پرسنل فرمانداری که از ابتدای سال تاکنون اقدام به فرزندآوری کرده‌اند، از دیگر اقدامات انجام شده است.

ایازی بیان داشت: در راستای تحکیم بنیان خانواده نیز در نظر داریم در سال پیش‌رو دوره آموزشی تربیت مربی با هدف توانمندسازی مربیان پرورشی و مشاورین مدارس را در خرم‌آباد برگزار کنیم که در قالب این طرح بیش از ۲۰۰ مربی در حوزه سبک زندگی اسلامی آموزش خواهند دید.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir