کاهش آمار زندانیان پابند الکترونیک در لرستان

کاهش آمار زندانیان پابند الکترونیک در لرستان
شناسه خبـر : ۱۱۹۸۴۶ چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

‏ مدیرکل زندان‌های لرستان از کاهش آمار زندانیان پابند الکترونیک در این استان خبر داد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، عبدالمجید کشوری ظهر امروز در سیزدهمین نشست شورای اداری زندان‌های لرستان با اشاره به مقایسه انقلابی‌گری و انقلابی‌نمایی در دیدگاه رهبر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلابی‌گری یک الگوی زیست و گفتمان است و طبعاً نمود هم دارد، اما انقلابی‌نمایی سراسر نمود و نمایشگری است.

وی با بیان اینکه انقلابی‌گری به‌معنای بی‌وقفه دنبال اصلاح امور، افزایش کارآمدی و اعتبار است، افزود: انقلابی‌نمایی یک پروژه برای باج‌گیری، امتیازگیری و حفظ موقعیت خود و اطرافیان است.

‏ مدیرکل زندان‌های لرستان با اشاره به اینکه فرد انقلابی خود را وقف اقدام و عمل و خدمت بر اساس آرمان‌ها و ارزش‌ها می‌کند، عنوان کرد: این شخص تمام توان، اعتبار و آبروی خود را برای دفاع از انقلاب می‌گذارد، ولی انقلابی‌نما می‌خواهد تمام توان و اعتبار و آبروی انقلاب برای او خرج شود.

وی با بیان اینکه در گفتمان انقلابی‌گری، حق، عدل، اصول و ارزش‌ها معیار سنجش افراد است، بیان کرد: انقلابی‌نماها قبیله‌گرا هستند و حمایت از اعضای قبیله خود را مهم‌ترین معیار و شاخص می‌دانند.

کشوری از تلاش‌های اداره قضایی بابت کسب مقام اول کشور در زمینه استفاده از پابند الکترونیک تشکر کرد و این توفیق را مرهون دیدگاه مثبت رئیس‌کل دادگستری، دادستان‌های حوزه‌های قضایی لرستان و قضات ناظر بر زندان‌ها دانست.

مدیرکل زندان‌های لرستان با اشاره به موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو گسترده محکومان و متهمان، تصریح کرد: این عفو حکیمانه در موقعیت خاص کنونی نشانه تدبیر، سعه صدر، بصیرت و بینش صحیح ایشان است.

کشوری با بیان اینکه لرستان در زمینه استفاده از دادرسی الکترونیک تلاش‌های خوبی داشته است، اظهار داشت: از این ابزار باید در سال آینده حداکثر استفاده به ‌عمل آید.

وی افزود: ملاقات تصویری و برخط یکی از مطالبات جدی مجموعه مدیریتی و از شاخص های ارزیابی است که باید در سال آتی مورد استفاده همه زندان‌ها قرار گیرد.

مدیرکل زندان‌های لرستان در بحث پابند الکترونیک عنوان کرد: آمار زندانیان پابند الکترونیک با آزادی و عفو زندانیان کاهش یافته است و امکانات و ظرفیت‌های پابند الکترونیک با قضات در میان گذاشته شود.

مدیرکل زندان‌های لرستان با اشاره به لزوم پیگیری اقدامات لازم در زمینه دستورالعمل مولدسازی اموال دولت در زندان‌های بروجرد و الیگودرز از پیشنهاد قرارگاه اجتماعی زندان برای ارائه خدمات به زندانیان و خانواده‌های آنان خبر داد.

انتهای پیام/645/.

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir