فعالیت ۳۰۰ نیروی راهدار لرستان در قالب طرح نوروزی

فعالیت ۳۰۰ نیروی راهدار لرستان در قالب طرح نوروزی
شناسه خبـر : ۱۱۹۸۴۴ چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از فعالیت ۳۰۰ نیروی راهدار این استان در قالب طرح نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرنگار موج خبر، مرتضی شیروانی امروز سه شنبه در رزمایش ترافیکی و انتظامی طرح نوروزی لرستان دستگاه‌های خدمات رسان، امدادی و پلیس راه، اظهار داشت: این رزمایش در راستای انسجام و هماهنگی هرچه بیشتر دستگاه‌های امدادی و پلیس راه برای کنترل ترددها در ایام نوروز ۱۴۰۲ و همچنین پیشگیری از سوانح جاده‌ای همزمان با سایر نقاط کشور برگزار شد.

وی ادامه داد: نیروهای راهداری استان با ۳۰۰ نیروی راهدار، ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات، ۳۵ مجتمع خدمات رفاهی و پایگاه‌های راهداری در طول ایام نوروز به صورت شبانه‌روزی آمادگی کامل برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی را دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، تصریح کرد: از همه هم وطنان خواهشمندیم سفرهای خود را مدیریت کنند و استراحت کوتاه در مجتمع‌های خدماتی رفاهی و راهدارخانه‌ها، سفری ایمن و بدون حادثه برای خود، خانواده و سایر کاربران جاده‌ای به همراه داشته باشند.

شیروانی، اضافه کرد: سامانه ۱۴۱ برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده‌ای و شکایات مردمی و انتقادات و پیشنهادت به صورت شبانه روزی در خدمت هموطنان است.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir