حمایت برای تکمیل یا ساخت سراهای دانشجویان متأهل

حمایت برای تکمیل یا ساخت سراهای دانشجویان متأهل
شناسه خبـر : ۱۱۹۴۵۷ جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰

معاون دانشگاه لرستان از حمایت برای تکمیل یا ساخت سراهای دانشجویان متأهل خبر داد.

به گزارش خبرنگار موج خبر، حسام الدین حجازی امروز جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری هفتاد و یکمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، اظهار داشت: این نشست از ۱۲ تا ۱۴ بهمن‌ماه امسال به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، دیدگاه‌ها، پیشنهادها و تجربیات کاری خود را به اشتراک گذاشتند.

وی، گفت: حوزه کاری معاونت دانشجویی دانشگاه‌ها، یک حوزه بسیار با اهمیت و حساس است و در این نشست، بر استفاده دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از تجربه‌های همدیگر، تأکید شد.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، تصریح کرد: درباره تقویت امکانات و زیرساخت‌های سراهای دانشجویی همچون تقویت امکانات ورزشی برای سراها، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

حجازی، افزود: همچنین در این نشست، تأکید شد حمایت‌ها برای تکمیل یا ساخت سراهای دانشجویان متأهل، تقویت شود.

وی، ادامه داد: معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، تجربیات کاری خود را در زمینه راهکارهای ارتقای زیرساخت‌های تغذیه دانشجویی نیز به اشتراک گذاشتند.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، تصریح کرد: در بخشی از مباحث نشست، بر تقویت و گسترش همکاری بین دانشگاه‌ها و بخش خصوصی توانمند برای ارتقای زیرساخت‌های حوزه کاری معاونت دانشجویی دانشگاه‌ها، تأکید شد.

حجازی، بیان کرد: رویکرد سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نهادینه‌شدن زیست سالم دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور است.

وی، ادامه داد: در زیست سالم دانشجویان، هم، سلامت جسم، هم سلامت روان دانشجویان، مدنظر است.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، تصریح کرد: کوشش سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت‌های دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور آن است که شاخص‌های زیست سالم دانشجویان، ارتقا یابد و این شاخص‌ها، در سطح دانشگاه‌ها، نهادینه شوند.

حجازی، افزود: در هفتاد و یکمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، گزارش اقدامات انجام شده در زمینه زیست سالم دانشجویان، ارائه و درباره‌اش، گفت‌وگو شد.

وی، گفت: در این نشست، معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، دیدگاه‌های خود را درباره ترم جدید تحصیلی نیز با یکدیگر به اشتراک گذاشتند.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، ادامه داد: همچنین درباره موضوعات مربوط به شاخص‌های رفاه دانشجویی، شورای صنفی دانشجویان دانشگاه‌ها و موضوعات مشابه، گفت‌وگو و تبادل‌نظر شد.

حجازی، تصریح کرد: خوشبختانه در مدت یک سال گذشته، با حمایت رئیس دانشگاه لرستان، اقدامات زیرساختی ارزشمندی به‌ویژه در زمینه ارتقای کیفیت سراهای دانشجویی صورت گرفته است.

وی، تصریح کرد: در بخش سلامت جسم و روان دانشجویان نیز خدمات و فعالیت‌ها با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ارتقا یافته‌اند که البته این روند تداوم دارد.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir