اکران فیلم‌های منتخب جشنواره فیلم فجر در خرم‌آباد و بروجرد

اکران فیلم‌های منتخب جشنواره  فیلم فجر در خرم‌آباد و بروجرد
شناسه خبـر : ۱۱۹۴۴۲ پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از اکران فیلم‌های منتخب چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از تاریخ 17 لغایت 23 بهمن ماه در سینِما استقلال خرم‌آباد و سینما فلسطین بروجرد خبر داد.

به گزارشموج خبر لرستان ، منصور احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به سفر محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی کشور که با رویکرد توسعه عدالت فرهنگی و عمومی‌سازی دسترسی فرهنگی و نیز بر اساس تأکیدات وزیر محترم و به منظور تحقق عدالت فرهنگی که برای اولین بار در سطح کشور در حوزه سینما صورت گرفته است؛ بیان کرد: در چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی و بنا بر درخواست و استقبال فراوان علاقه‌مندان و هنرمندان سینِما برای هشتمین سال پیاپی میزبان آثار منتخب چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در استان لرستان خواهیم بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ادامه افزود: امسال در بخش جنبی جشنواره برای علاقه‌مندان و فیلمسازان فیلم کوتاه آثار برگزیده و افتخارآفرین انجمن سینمای جوانان دفاتر خرم‌آباد و بروجرد نیز اکران خواهد شد.

احمدی گفت: تعدادی از فیلم‌های منتخب چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۳ بهمن ماه در سینما استقلال خرم‌آباد و سینما فلسطین بروجرد اکران خواهند شد.

یادآور می‌شود چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر همزمان با تهران در ۳۰ استان کشور برگزار می‌شود و اسامی فیلم‌های منتخب برای اکران در لرستان متعاقبا از سوی روابط عمومی اعلام خواهد شد.

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir